בצה"ל מזהים פגיעה בכשירות הצבא - הנזק יורגש תוך כמה שבועות
לוואלה! נודע כי בצה"ל מתקיים דיון פנימי בניסיון לתקן את המצב, בעקבות התחלת תהליך של פגיעה בלכידות. נתוני אנשי המילואים שלא התייצבו ישוקפו לדרג המדיני באופן שבועי ואף יומי. הרמטכ"ל: צה"ל זקוק גם למי שהחליט שלא להתייצב
