וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהה עם הקורבן ללילה - ואז רצח והצית את הגופה: פוענח הרצח בבקעת הירדן

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 11:54

החשוד ברצח יאיר חדד מרחובות, תושב תל אביב בן 25, הובא להארכת מעצר נוספת. שמו עדיין אסור בפרסום. לפי החקירה, השניים שהו יחדיו בלילה בטבריה ולמחרת נסעו ברכבו של החשוד - אז רצח החשוד את חדד והצית את גופתו כדי לטשטש ראיות. החשוד מכחיש: "הוא דקר את עצמו"

בווידאו: פוענח רצח יאיר חדד בבקעת הירדן/דוברות משטרת ישראל

המשטרה פענחה את רצח יאיר חדד, תושב רחובות ואב לשלושה, בבקעת הירדן לפני כשבועיים. החשוד, ששמו נותר אסור בפרסום, הובא להארכת מעצר נוספת. מהחקירה עולה כי השניים שהו בלילה יחדיו בטבריה ויום למחרת נסעו ברכבו של החשוד, אז הוא רצח את חדד והצית את גופתו כדי לטשטש ראיות.

אתמול, עורך דינו של החשוד, אריאל הרמן, המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר כי הוא מצוי במצב פסיכוטי ונשלח לבדיקה פסיכיאטרית. "החשוד מכחיש את המעשה המיוחס לו", הוסיף, "אנו נמתין לחוות הדעת הרפואית". היום, הוארך מעצרו החשוד פעם נוספת.

"הוא זוכר כל פרט", סיפר נציג המשטרה על החשוד בדיון בבית המשפט. "אבל בחקירות בהמשך ההתנהגות שלו השתנתה בהתאם למה שקורה בחוץ. החשוד לקח את הרכב למגרש באזור. שם שטף את הרכב וניסה לטשטש ראיות".

לפי גרסת החשוד שנמסרה בבית המשפט, הוא לקח את חדד טרמפ ובאזור הבקעה, הוא טוען, כי חדד החל לדקור את עצמו והוא הוריד אותו מהרכב. החשוד מכחיש כל קשר לרצח ולהצתת הגופה. לדבריו, כתמי הדם ברכבו הן של חדד עצמו. בחקירתו טען כי הקורבן סיפר לו שהוא מכשף.

פוענח רצח יאיר חדד שגופתו אותרה במטע תמרים בבקעת הירדן. דוברות המשטרה, אתר רשמי
פוענח רצח יאיר חדד שגופתו אותרה במטע תמרים בבקעת הירדן/אתר רשמי, דוברות המשטרה
פוענח רצח יאיר חדד שגופתו אותרה במטע תמרים בבקעת הירדן. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הרצח בבקעת הירדן/אתר רשמי, דוברות המשטרה

החשוד נעצר בשבוע שעבר, לאחר שנמצאה גופתו של חדד במטע תמרים בבקעת הירדן ב-12 ביולי. הגופה אותרה ביום חמישי על ידי המשטרה הפלסטינית וכעבור זמן קצר החקירה הועברה לידי משטרת ישראל. לבקשת היחידה החוקרת הוטל צו איסור פרסום.

אחיו של הנרצח סיפר לוואלה! אחרי מציאת הגופה, "זה מוות אכזרי, מדובר פה בגופה ששרפו אותה מהיסוד עם כמויות של בנזין. זה קומפלט, כל הגוף שרוף. זה אכזרי מאוד, אני לא חושב שבן אדם יכול לעשות דבר כזה, וגם הוא לא היה מסוכסך עם אף אחד".

על אחיו שנרצח סיפר: "הוא היה בן אדם טוב שלא רצה להזיק לאף אחד. הוא היה אופטימי תמיד. היית יושב איתו בספסל בחצר והוא היה מספר לך שהכול טוב והחיים יפים. אין סיכוי שיבואו לפגוע בו ככה על משהו רע שהוא עשה, לא יכול לקרות, אין סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully