וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד ברצח תושב רחובות שגופתו נמצאה בבקעת הירדן

חמישה ימים לאחר שאותרה הגופה של אב לשלושה מרחובות, במטע תמרים בבקעת הירדן, היום הותר לפרסום כי נעצר גבר יהודי בחשד לביצוע המעשה. הרקע למעשה - פלילי

זירת הרצח בבקעת הירדן. 17 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הזירה שבה נמצאה גופתו של חדד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה עצרה חשוד יהודי בחשד למעורבות ברצח תושב רחובות, שגופתו אותרה ביום רביעי במטע תמרים בבקעת הירדן. הרקע למעשה הוא פלילי.

הגופה אותרה ביום חמישי על ידי המשטרה הפלסטינית וכעבור זמן קצר החקירה הועברה לידי משטרת ישראל. לבקשת היחידה החוקרת הוטל צו איסור פרסום.

גופתו של האב לשלושה מרחובות אותרה לפני חמישה ימים. אתמול הובא הנרצח למנוחות בבית העלמין ברחובות.

זירת הרצח בבקעת הירדן. 17 ביולי 2023. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
זירת הרצח בבקעת הירדן. 17 ביולי 2023/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אחיו של הגבר שאותר ללא רוח חיים במטע תמרים בבקעת הירדן שיתף את וואלה! בתחושות הקשות: "אנחנו לא יודעים יותר מידי. הפרטים שמסרו לנו זה שמצאו את הגופה שלו. שאר הדברים אנחנו קוששנו והצלחנו דרך מפה משם להבין, מתמונה שפרסמו ורשמו שאותרה גופה, רק מזה הצלחנו להבין".

לטענתו, "המשטרה לא אמרה לנו שום דבר, כלום, יותר מזה היא גם לא רצתה להגיד לנו איזה אזור". בהמשך, אחיו שיתף בכאב: "אמרתי לשוטר שישב פה, לקצין, תגיד לי אזור: מרכז? דרום? צפון? איפה בים? באוויר? כלום! הוא אומר לי אני לא יכול להגיד לך מילה. יש צו איסור פרסום על הפרשה. אלו המשפטים היחידים שאני שומע. כואב לי מאוד כי בסוף אנחנו אתמול קברנו אותו. אני רוצה לדעת מה קרה".

"זה מוות אכזרי, מדובר פה בגופה ששרפו אותה מהיסוד עם כמויות של בנזין. גם לא תגיד בן אדם כמו שאתה רואה, שנשרף באיזה פיגועים או דברים כאלה שזה רגליים או ידיים או פנים, זה קומפלט. כל הגוף שרוף. זה אכזרי מאוד, אני לא חושב שבן אדם יכול לעשות דבר כזה. וגם הוא לא היה מסוכסך עם אף אחד. האזור הזה שם זה אזור פלסטיני", אמר.

פריצת שביל המפקדים בבקעת הירדן. בית ספר שדה עפרה, החברה להגנת הטבע
בקעת הירדן, תמונת ארכיון/החברה להגנת הטבע, בית ספר שדה עפרה

עוד האח הוסיף: "אנשים כבר הפיצו ברשת שמדובר בפיגוע לאומני, ויכול להיות שזה לאומני כי מי שיכול לעשות דבר כזה זה רק מחבל. אף יהודי לא יכול לבוא ולשרוף גופה ברמה כזאת".

"התחושות שלנו במשפחה מאוד קשות. אנחנו גם רוצים מצד אחד לדעת מה קרה, מצד שני שימצו את הדין. אין לנו קצה חוט ולא כלום ואנחנו המשפחה, קרבה ראשונה. מן הסתם אתה צריך לדעת את הדברים האלה".

על אחיו שנרצח סיפר: "הוא היה בן אדם טוב שלא רצה להזיק לאף אחד. הוא היה אופטימי תמיד. היית יושב איתו בספסל בחצר והוא היה מספר לך שהכול טוב והחיים יפים. אין סיכוי שיבואו לפגוע בו ככה על משהו רע שהוא עשה, לא יכול לקרות, אין סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully