וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח בבקעת הירדן נשלח לבדיקה פסיכיאטרית: "נמתין לחוות הדעת הרפואית"

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 16:54

הגבר נעצר בשבוע שעבר, בחשד שרצח תושב רחובות והצית את גופתו במטע תמרים בבקעה. הוא מכחיש את המיוחס לו; מחר צפוי להתקיים דיון בהארכת מעצרו. אחיו של הנרצח סיפר אחרי מציאת הגופה: "זה מוות אכזרי, כל הגוף שרוף, הוא לא היה מסוכסך עם אף אחד"

בווידאו: גיורא פרי הורשע ברצח אשתו, אסתר אהרונוביץ', ב-2019/מערכת וואלה!

החשוד ברצח תושב רחובות בבקעת הירדן נמצא במצב פסיכוטי ונשלח לבדיקה פסיכיאטרית - כך מסר היום (ראשון) עורך דינו, אריאל הרמן, המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית. "החשוד מכחיש את המעשה המיוחס לו", הוסיף, "אנו נמתין לחוות הדעת הרפואית". מחר, צפוי להתקיים דיון בהארכת מעצרו.

החשוד נעצר בשבוע שעבר, לאחר שנמצאה גופתו של תושב רחובות במטע תמרים בבקעת הירדן ב-12 ביולי. הגופה אותרה ביום חמישי על ידי המשטרה הפלסטינית וכעבור זמן קצר החקירה הועברה לידי משטרת ישראל. לבקשת היחידה החוקרת הוטל צו איסור פרסום.

זירת הרצח בבקעת הירדן. 17 ביולי 2023. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
זירת הרצח בבקעת הירדן. 17 ביולי 2023/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אחיו של הנרצח סיפר לוואלה! אחרי מציאת הגופה, "זה מוות אכזרי, מדובר פה בגופה ששרפו אותה מהיסוד עם כמויות של בנזין. זה קומפלט, כל הגוף שרוף. זה אכזרי מאוד, אני לא חושב שבן אדם יכול לעשות דבר כזה, וגם הוא לא היה מסוכסך עם אף אחד".

על אחיו שנרצח סיפר: "הוא היה בן אדם טוב שלא רצה להזיק לאף אחד. הוא היה אופטימי תמיד. היית יושב איתו בספסל בחצר והוא היה מספר לך שהכול טוב והחיים יפים. אין סיכוי שיבואו לפגוע בו ככה על משהו רע שהוא עשה, לא יכול לקרות, אין סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully