וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 תיקים של מתלוננות נגד שי אביטל נסגרו

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 22:39

"היה לנו ברור מהתחלה שהתלונות יגנזו וגם במה שנשאר הוא יזוכה" מסרו עורכי הדין של אביטל, שבחודש מרץ נשלח למעצר בית אחרי שנדחה ערעור הפרקליטות בבקשה להאריך את מעצרו

אחרי דחיית הערעור: שי אביטל שוחרר למעצר בית - באיזוק אלקטרוני/מערכת וואלה!

פרקליטיו של סוכן הדוגמניות שי אביטל מסרו הערב שהפרקליטות סגרה 20 תיקים של מתלוננות בתיק נגד אביטל. "היה לנו ברור מהתחלה שהתלונות יגנזו וגם במה שנשאר הוא יזוכה" מסרו עורכי הדין ששי גז ושרון נהרי.

בחודש מרץ שוחרר אביטל למעצר בית. זאת, לאחר שבית המשפט המחוזי דחה את ערעור הפרקליטות שביקשה להאריך את מעצרו. לפני כן, ולאחר שהוסגר מהולנד, הוא שהה במעצר. כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב נגד אביטל ייחס לו ביצוע עבירות מין בשתי נשים, שאחת מהן היתה בת 15 בעת ביצוע העבירה כלפיה. אביטל נאשם בביצוע מעשה מגונה ומעשה מגונה בכוח במרץ 2020, ובביצוע מעשה מגונה בקטינה תוך ניצול מצב המונע מתן הסכמה חופשית, ב-2015.

שי אביטל משתחרר מהכלא למעצר בית, רמלה. 6 במרץ 2023. רועי קסטרו, אתר רשמי
אביטל משתחחר למעצר בית, 6 במרץ 2023/אתר רשמי, רועי קסטרו

החקירה נגד אביטל נפתחה ביולי 2021, וזמן קצר לאחר מכן הוא נמלט מהארץ. באוגוסט האחרון הוא נעצר בהולנד ושהה במשך חמישה חודשים במעצר באמסטרדם. בקשת ההסגרה שהגישה הפרקליטות לבית המשפט באמסטרדם התבססה על תלונותיהן של שתי הנשים שעניינן כלול בכתב האישום שהוגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully