מבקר המדינה על דוחות ה-7.10: "הציעו לי להוריד את פרק האחריות וסרבתי, האמת צריכה לצאת לאור"
המבקר אנגלמן על דוחות ה-7 באוקטובר שמוקפאים בהתאם להחלטת בג"ץ: "מי מפחד מהאמת ומקבלת אחריות? חלק מהעותרים ישבו איתי והציעו לי להשמיט את פרק האחריות, ולפרסם את הדוחות". על דוח הנובה אמר כי הוא חמור וחשוב לשם הפקת לקחים, והדגיש שהציבור זכאי לקבל תשובות
