וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמא הם שברו השמשה": מפגין ניפץ חלון ברכב שבו נסעו אם ושני ילדיה | תיעוד

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 10:40

בתיעוד האירוע שפורסם בטוויטר נשמעים הילדים צורחים בבהלה לאחר ניפוץ השמשה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ולפי שעה טרם איתרה את החשוד במעשה: נפעל לאתר ולמצות את הדין עם החשוד"

בווידאו: המשטרה החלה בפינוי המפגינים מאתר הבניה שסמוך לאזור החסינות של הכנסת/ינון שלום- יתח

משטרת ישראל פתחה הערב (שני) בחקירה בעקבות תלונה שהתקבלה מאישה שחלון רכבה נופץ על ידי מפגין בעת שנסעה עם ילדיה ברכב סמוך להפגנה שהתקיימה היום נגד המהפכה המשפטית בירושלים.

בתיעוד שפורסם היום בטוויטר, צולמו כמה מפגינים צועדים סמוך לרכבה של האישה. ברקע, נשמעים ילדיה שיושבים במושב האחורי מבקשים מאימם לא להתערב במה במחאה שמתרחשת בחוץ: "בסדר אמא די, אנחנו לא רוצים שתכנסי לכלא, אנחנו שלושה ילדים בבקשה", "אמא אל תתערבי בבקשה".

מיד לאחר מכן, נשמע קול שבר חזק, והילדה שכאמור יושבת במושב האחורי צורחת בבהלה: "אמא הם שברו את השמשה", הילדים שנבהלו מהסיטואציה האלימה החלו לצרוח בבכי. בשלב הזה, האם יוצאת מהרכב ומנסה לאתר את האחראי, אחד המפגינים שעובר במקום משיב לה: "כמעט דרסת אנשים ראית?".

במשטרה מסרו כי מחקירה ראשונית עולה שאחד המפגינים שצעדו על הכביש באותו העת גרם נזק במכוון לשמשה האחורית ברכבה של האישה, לאחר שהכה עליה בחוזקה עם דגל שהיה בידו והיא התנפצה. והוסיפו: "המשטרה תפעל לאתר ולמצות את הדין עם החשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully