וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של המפגין טוענת: "שוטרים הכניסו לו מכות, אחד מהם אמר - 'אאנוס את אמא שלך'"

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 11:59

יפעת בריליאנט, אמא של אמיתי, צעיר בן 18 שנעצר אמש בעת שהפגין בנתיבי איילון, פרסמה פוסט בפייסבוק שלה בו טענה כי אחד מהשוטרים שעצר את בנה, "דפק לו אגרוף בפרצוף" וגרם לו לדימום. במשטרה טוענים: לא היה ולא נברא

בווידאו: מפגינים נגד המהפכה המשפטית ניסו לפרוץ לאזור החסינות של הכנסת/ינון שלום- יתח

יפעת בריליאנט, אמו של אמיתי, צעיר בן 18 שנעצר אמש בעת שהפגין בנתיבי איילון, פרסמה הבוקר (שלישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בו טענה כי אחד מהשוטרים שעצר את בנה, הכה אותו באלימות קשה ואף איים עליו ש"יאנוס את אמא שלו".

"זה הבן שלי. הוא בן קצת יותר מ-18. נעצר הלילה באיילון. הוא לא עשה יותר מדי. לא התפרע, לא קילל", כתבה בתחילת הפוסט. "הוא הפגין למען הדמוקרטיה. אחרי שאזקו אותו, לקחו אותו הצידה והכניסו לו מכות", מסרה בריליאנט.

"השוטר 'המקסים' שרואים בתמונה, דופק לו אגרוף בפרצוף, גם לחש לו כל הדרך שהוא יאנוס את אמא שלו", טענה. "אחר כך אמיתי ביקש מים משוטר אחר. השוטר הרים אותו באויר וזרק אותו על הרצפה. דפק לו שוב מכות. אני גאה בבן שלי".

אמיתי בריליאנט הותקף ע"י שוטרים במהלך הפגנה נגד המהפכה המשפטית, נתיבי איילון. איתי רון, הארץ,
אמיתי בריליאנט, הצעיר שהותקף ע"י שוטרים במהלך הפגנה באיילון/איתי רון, הארץ

מהמשטרה נמסר בתגובה: "במהלך הפרות הסדר בכביש 20 הבחינו השוטרים בצעיר, שמנסה לדחוף דברי פלסטיק שנזרקו על השוטרים אל מתחת לגלגלי מכלית ההתזה על מנת לשבש את עבודתה. השוטרים שהבחינו במעשיו עצרו את החשוד אך זה החל להתנגד וניסה להכשיל את המעצר ובתוך כך נפל יחד עם השוטרים".

"במהלך הובלתו לניידת המשטרה צעק בפניהם של השוטרים תוך כדי שיוצא רוק מפיו ומגיע לפניו של השוטר שניסה להסית את פניו הצידה על מנת להימנע מהרוק. בשום פנים ובשום שלב החשוד לא הוכה באמצעות אגרופים ולא בכלל. כל טענה על התנהלות החורגת מו המקובל, ראוי שתיבחן ע"י הגורמים המסמכים לכך".

עוד בוואלה!

"תוכנית רדיקלית": לשכת עורכי הדין הגישה עתירה לבג"ץ נגד החוק לביטול עילת הסבירות

לכתבה המלאה
מפגינים נגד ביטול עילת הסבירות , נתיבי איילון , תל אביב. 24 ביולי 2023. שלומי גבאי
מפגינים נגד ביטול עילת הסבירות , נתיבי איילון , תל אביב. 24 ביולי 2023/שלומי גבאי

ההפגנות נגד המהפכה המשפטית הגיעו אתמול לנקודת רתיחה, ברקע אישור ההצעה לביטול עילת הסבירות בשלוש קריאות. המגעים של הנשיא יצחק הרצוג וצוותו נמשכו אל תוך הלילה בניסיון להשיג הסכמה בין הקואליציה והאופוזיציה, אולם בסופן, המגעים נכשלו.

המוקד המרכזי של ההפגנות היה מול הכנסת, כבר ב-06:30 החלו המפגינים לעשות את דרכם למשכן הכנסת מגן סאקר, שבו התמקמו בימים האחרונים. בשעות הערב, מפגינים ניסו לפרוץ לתוך שטח הכנסת ופונו באמצעות מכת"זית וכוחות משטרה גדולים. לאחר אישור ההצעה, המפגינים חסמו את דרך בגין בבירה. מאוחר יותר, המשטרה פינתה אותם בכוח ורק אחרי שעתיים - הכביש נפתח לתנועה.

גם רחוב קפלן ונתיבי איילון בתל אביב נחסמו במשך כשלוש שעות, כשלבסוף החלו השוטרים במקום להתעמת עם המפגינים, ולפנות אותם באמצעות מכת"זיות וסוסים. הפגנות נוספות התרחשו בעשרות מוקדים נוספים ברחבי הארץ, ביניהם צומת כרכור, צומת הגומא, צומת רעננה ועוד. אירוע חריג נרשם אתמול במהלך הפגנה בכביש 531, שם נהג דרס שלושה מפגינים שנפצעו קל - ונמלט מהמקום. כעבור כמה דקות, הוא נעצר ונלקח לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully