לוין: אחרי השינוי שעשינו - לא נקבל פסילה של חוקי הרפורמה המשפטית ע"י בג"ץ
שר המשפטים טען כי "אין הצדקה" לפסילה של החוקים ע"י בג"ץ, וש"השינוי שעשינו נועד למנוע כל טענה למשבר חוקתי". בנוסף אמר כי לאחר פגרת הכנסת יקודמו שאר סעיפי הרפורמה "כמתוכנן". מובילי המחאה נגד הממשלה: "אם יפר פסיקות בג"ץ יש להתייחס אליו כמו לכל עבריין"
