וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיזהרו בטורקיה וסיני: רגע לפני פסח - אזהרות מסע לישראלים

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 12:00

התרעות לפיגועים איראניים באיחוד האמירויות, קפריסין וגאורגיה: המל"ל פרסם את רשימת אזהרות המסע ברחבי העולם, כשבועיים לפני החג. במל"ל הזהירו מטיסות למדינות רבות וקראו לנוסעים לסיני להימנע מטיולים בעומק חצי האי. הרשימה המלאה

פיגוע התאבדות במסגד בפקיסטן. 30 בינואר 2022/רויטרס

המטה לביטחון לאומי (מל"ל) פרסם היום (שני) את רשימת אזהרות המסע ברחבי העולם, כשבועיים לפני חג הפסח, בו ישראלים רבים נוהגים לנצל את החופשה הארוכה ולטוס לחו"ל. בין היתר ישנן אזהרות מסע לאיחוד האמירויות, טורקיה, סיני ולחלקים מגאורגיה והודו.

איראן מהווה איום משמעותי ברחבי העולם, ובחלק מהמדינות עליהן יש אזהרת מסע חוששים מפיגוע איראני נגד ישראלים או יהודים. ליוון וקפריסין אין אזהרת מסע, אך במל"ל מזהירים כי איראן עלולה לבצע פיגועים במדינות הללו בשל קרבתה אליהן.

רשימת המדינות לפי אזהרות מסע של המל"ל

רשימת אזהרות המסע של המל"ל. המטה לביטחון לאומי, אתר רשמי
מפת אזהרות המסע/אתר רשמי, המטה לביטחון לאומי

במל"ל הזכירו כי בשנה האחרונה גורמי טרור איראניים ניסו ליצור קשר עם אזרחים ישראלים, בארץ ובחו"ל, כדי לחטוף אותם או לפגוע בהם. עוד ציינו, כי ארגוני הטרור השונים ברחבי העולם כמו דאעש ואל-קאעדה פועלים באפריקה ובמדינות אסיה. בנוסף, בשנים האחרונות התרחשו כמה פיגועים על רקע גזעני או אנטישמי בגרמניה, בקליפורניה ובפיטסבורג.

לישראלים השוהים בסיני ממליצים במל"ל לשהות רק באתרי תיירות מוכרים (רצועת החופים המאובטחת ושארם), בהם קיימת נוכחות של כוחות אבטחה מצריים, ולהימנע מטיולים בעומק סיני או שהייה באתרים מבודדים ושאינם מוכרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully