וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשך העיצומים בתיכונים: אלה היישובים שבהם יתחילו הלימודים מחר ב-12:00

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 17:31

ארגון המורים הודיע על המשך הצעדים "לאור ההתנהלות המזלזלת והמחפירה של משרד האוצר", ומחר יתקיימו עיצומים בשכבות י'-י"א ב-12 יישובים נוספים. "לא נעצור עד ששכר המורים המתחילים בחינוך העל יסודי יהיה 12 אלף שקל לפחות", אמר יו"ר הארגון רן ארז

בווידאו: אין שביתה - המורים והאוצר הגיעו להסכמות וההכנות לחזרה ללימודים בעיצומן/צילום: ראובן קסטרו ודוברות משרד האוצר

ארגון המורים הודיע היום (שני) על המשך העיצומים במוסדות החינוך בכמה יישובים בארץ מחר. בהודעה נאמר: "לאור ההתנהלות המזלזלת והמחפירה של משרד האוצר כלפי מורי החינוך העל יסודי, וההצעות המשפילות והפוגעניות של משרד האוצר למורים החליט ארגון המורים להחריף את הצעדים".

בהתאם לכך, יחלו מחר בשכבות י'-י"א ב-12 יישובים בשעה 12:00. היישובים הם באקה אל גרביה, באר טוביה, באר יעקב, באר שבע, בית אל, בית ברל ועמי אסף, בית ג'אן, בית ירח, בית שמש, ביתר עלית, בני ברק ובת ים.

רן ארז יו"ר ארגון המורים. ראובן קסטרו
יו"ר ארגון המורים רן ארז/ראובן קסטרו

יו"ר הארגון רן ארז אמר: "לא נעצור עד ששכר המורים המתחילים בחינוך העל יסודי יהיה 12 אלף ש"ח לפחות, ושכר המורים הותיקים יעלה בהתאמה. לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל יסודי בישראל.

העיצומים ממשיכים את הסבב שהחל בשבוע שעבר בשכבת י"א בניסיון לקדם את דרישותיהם להעלאת שכר המורים. אלה כוללות שכר של 12 אלף שקלים למורים מתחילים, ותוספת של 30% לכלל מורי התיכונים ולמורי חטיבות הביניים החברים בארגון.

הצעת האוצר, שפורסמה על ידי המשרד לפני כחודש, כוללת העלאה של שכר המורים המתחילים עם תואר ראשון ל-9,800 ו-10,677 למורה מתחיל עם תואר שני - תוספת של 1,300-1,000 שקלים. לעומתם, המורים הוותיקים ביותר יזכו בתוספת של 470-300 שקלים. לצד זאת האוצר דורש חוזים אישיים וגמישות בהעסקת מורים, תגמול למורים מצטיינים והקלה על הליך הפיטורים. לפי המשרד ההצעה לא השתנתה מאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully