וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים ממשיך למחות: הלימודים בכיתות י' ביום ראשון יתחילו ב-12:00

עודכן לאחרונה: 17.3.2023 / 10:56

צעדי הארגון ננקטים במחאה על שכר המורים. "לא נעצור עד ששכר המורים המתחילים בחינוך העל יסודי יהיה 12 אלף שקלים לפחות, ושכר המורים הוותיקים יעלה בהתאמה", מסר היו"ר רן ארז. "לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל יסודי בישראל".

בווידאו: אין שביתה - המורים והאוצר הגיעו להסכמות וההכנות לחזרה ללימודים בעיצומן/צילום: ראובן קסטרו ודוברות משרד האוצר

ארגון המורים הודיע הבוקר (שישי) כי הלימודים בכיתות י' ומעלה ייפתחו ביום ראשון ב-12:00. זאת, במחאה על שכר המורים. "לא נעצור עד ששכר המורים המתחילים בחינוך העל יסודי יהיה 12 אלף שקלים לפחות, ושכר המורים הוותיקים יעלה בהתאמה", מסר היו"ר רן ארז. "לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל יסודי בישראל".

רן ארז יו"ר ארגון המורים. ראובן קסטרו
"לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל יסודי בישראל". ארז/ראובן קסטרו

העיצומים ממשיכים את הסבב שהחל בשבוע שעבר בשכבת י"א בניסיון לקדם את דרישותיהם להעלאת שכר המורים. אלה כוללות שכר של 12 אלף שקלים למורים מתחילים, ותוספת של 30% לכלל מורי התיכונים ולמורי חטיבות הביניים החברים בארגון.

הצעת האוצר, שפורסמה על ידי המשרד לפני כחודש, כוללת העלאה של שכר המורים המתחילים עם תואר ראשון ל-9,800 ו-10,677 למורה מתחיל עם תואר שני - תוספת של 1,300-1,000 שקלים. לעומתם, המורים הוותיקים ביותר יזכו בתוספת של 470-300 שקלים. לצד זאת האוצר דורש חוזים אישיים וגמישות בהעסקת מורים, תגמול למורים מצטיינים והקלה על הליך הפיטורים. לפי המשרד ההצעה לא השתנתה מאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully