וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה ברשת את הכפילה שלה - ורצחה אותה רק כדי לזייף את מותה

20.3.2023 / 0:15

זה רק נשמע מסובך: תושבת גרמניה מואשמת ברצח הכפילה שלה, אותה איתרה דרך האינסטגרם - והכל בניסיון לזייף את מותה שלה ולגרום לבני משפחתה - איתם היא מסוכסכת - לחשוב שהיא מתה

איך אישה גרמנייה הרגה לכאורה את בלוגרית היופי הכפילה שלה כדי לזייף את מותה?/Veronica Kearney ️

מישהו פה כבר ידאג לעשות על זה סרט: תושבת גרמניה מצאה כפילה שלה ברשת ורצחה אותה - רק כדי לזייף את מותה ולהיעלם למשפחתה.

על פי החשד, מי שזוהתה בתקשורת הגרמנית בשם שרבאן ק' בת ה-23, רצחה את בלוגרית היופי חדידג'ה א', גם היא בת 23, באינגולשטדט, גרמניה, באוגוסט האחרון. חדידג'ה נדקרה באכזריות יותר מ-50 פעמים, וגופתה נמצאה במושב האחורי של המרצדס של שרבאן. שרבאן ושותפה למזימה - שזוהה כבן הזוג שלה, שאקיר ק' - נעלמו מאז.

עם מציאת הגופה, גילתה המשטרה שהמכונית שייכת למשפחתה של שרבאן. כיוון שהגופה הדקורה הייתה מעוותת, החוקרים הניחו שהיא הקורבן. עם זאת, דוח נתיחה שלאחר המוות חשף כי הקורבן בפועל הינה בכלל חדידג'ה, מה שהוביל לחקירה של המקרה המוזר שזכה לכינוי "רצח הדופלגנגר" בתקשורת הגרמנית.

בחודש שעבר האשימה המשטרה את שרבאן ק' ברצח, כשהתובעים אמרו שהיא ביצעה חיפוש אינטנסיבי באינסטגרם במטרה למצוא קורבן שתואמת את המראה הפיזי שלה. "אושר כי הנאשמת יצרה קשר עם מספר נשים באמצעות אינסטגרם לפני המעשה, שכולן נראו דומות לה", אמרה התובעת הכללית ורוניקה גרייזר ל-Bild, "ניתן לשער כי החשודה רצתה להיעלם, עקב סכסוכים פנימיים עם משפחתה, ולזייף את מותה".

לפי החוקרים, שרבאן יצרה קשר עם בלוגרית היופי חדידג'ה דרך האינסטגרם בקיץ שעבר ושלחה לה הודעות על מוצרי יופי וקוסמטיקה. היא ככל הנראה פיתתה את הקורבן להיפגש איתה בעזרת הצעה לסט מוצרי יופי. ביום הרצח, סיפרה שרבאן להוריה שהיא הולכת לבקר את בעלה לשעבר במינכן. במקום זאת, היא והחבר שלה, שאקיר, אספו לכאורה את חדידג'ה במרצדס. בשלב מסוים, החוקרים מאמינים שהם פנו ליער ושם דקרו בסכין את חדידג'ה יותר מ-50 פעמים. הפציעות בפניה היו כה קשות עד שלא ניתן היה לזהות אותה. לאחר מכן, על פי החשד, החנו שרבאן ושקיר את המרצדס של שרבאן במקום שבו ניתן יהיה למצוא אותה בקלות והותירו את הגופה במושב האחורי.

עוד מקרי רצח ב"אסור לפספס"
האישה שמואשמת ברצח על ידי נשיקה שנתנה לאסיר

אישה חשודה ברצח אחותה התאומה בגלל "משולש אהבה פראי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השוטרים נותרו מבולבלים לאחר שגילו שהקורבן אינה שרבאן כפי שחשדו תחילה. לאחר מכן הם בדקו את התכתבויותיה שלה ברשתות החברתיות וגילו שהיא יצרה קשר עם מספר "כפילות" פוטנציאליות. הם גיבשו את התיאוריה שהיא רצחה את אחת הנשים בניסיון לזייף את מותה. לאחר מכן הם התחקו אחר שרבאן ועצרו אותה. היא הואשמה ברצח - והיא צפויה לעונש של מאסר עולם אם תימצא אשמה בפשע הנורא. גם בו זוגה שאקיר הואשם כשותף לפשע ובדומה לכך צפוי לעונש מאסר.

דובר המשטרה, אנדראס אישל, אמר ל-Bild: "נשק הרצח עדיין לא נמצא, אבל חובת ההוכחה עצומה. הקורבן נרצחה לאחר יותר מ-50 פצעי דקירה. פניה עוותו בצורה קשה. זה היה אכזרי בצורה קיצונית. מדובר במקרה יוצא דופן שדרש את כל כישורי החוקרים. אין לנו מקרה כזה כל יום, במיוחד עם טוויסט כל כך קיצוני. ביום שמצאנו את הגופה לא ציפינו שזה יהיה הסיפור שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully