וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה חשודה ברצח אחותה התאומה בגלל "משולש אהבה פראי"

11.7.2019 / 0:25

אמנדה רמירס, בת 27, עומדת למשפט בניו ג'רזי בחשד שדקרה את אחותה אנה בחזה אחרי מאבק פיזי ממושך שהחל ככל הנראה בגלל ריב על גבר. עורך דינה של אמנדה טוען שהיא פעלה בהגנה עצמית אך עדת ראייה מספרת משהו אחר לגמרי

אישה מניו ג'רזי עומדת בימים אלו למשפט בחשד שהיא דקרה למוות את האחות התאומה שלה, כנראה בגלל משולש אהבה פראי ומאבק על בחור. אמנדה רמירס, בת 27, מואשמת בכך שהיא רצחה את אחותה התאומה אנה בסביבות 5 בבוקר ביום שבת שעבר בסיומו של בילי לילי רווי אלכוהול, כך טוענת התביעה.

לפי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, הרשויות מאמינות שהמניע לרצח היה "משולש אהבה" קטלני בו שתי האחיות התאהבו באותו בחור מה שגרם לעימות קשה בינהן. האחות השלישית של השתיים מסרבת להאמין לזה וטענה במשפט שהן "מעולם לא היו רבות על גבר". היא סיפרה שאנה חיה עם בן הזוג שלה, לואיס ריברה ושלושת ילדיה, במשך שנתיים וחצי, וגם אמנדה היתה בזוגיות מספר שנים ויש לה ילד אחד.

עוד ב"אסור לפספס":
דייט החלומות של קשיש עם תאומות בנות 17 הסתיים בשוד
נישקה לפרידה את החבר - ותלשה לו את הלשון וירקה על הרצפה
כוכבות הפורנו התאומות נידונו למאסר על תקיפת שוטרת: "הן שרטו אותי בציפורניים הגדולות שלהן"

אמנדה ואנה רמירז. צילום מסך
אמנדה ואנה רמירז/צילום מסך
אמנדה רמירז בבית המשפט. צילום מסך
בכתה כל המשפט. אבל למה היא רצחה את אחותה? אמנדה רמירס/צילום מסך

המשטרה הגיעה לזירת הרצח באותו בוקר, ה-22 ביוני, ומצאה את אנה מכוסה בדם, בעוד אמנדה שהייתה במקום טענה שאין לה מושג מה קרה לאחותה. על פי משטרת ניו ג'רזי, אמנדה מסרה לשוטרים מספר גרסאות שונות כשנחקרה בתחנה. בהתחלה היא טענה שהיא מצאה את אחותה פצועה, אבל לא ידעה מתי, איפה ולמה נדקרה, וכמו כן על ידי מי. לאחר מכן היא טענה ששתיהן היו אצל חבר ושתו וכשהן חזרו הביתה לדירה, היא הכתה את אחותה בפרצופה בגלל ויכוח על גבר.

בבית המשפט נציגיה של אמנדה טענו שהאחיות רבו עד שאנה הלכה למטבח והביאה סכין. השתיים המשיכו להיאבק זו בזו וניסו להשתלט על הלהב החד. אמנדה ניסתה להוציא לאנה את הסכין מהיד - ואז בפעולה של הגנה עצמית היא דקרה את אנה בצד השמאלי של החזה שלה.

אמנדה ואנה רמירז. צילום מסך
אמנדה ואנה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully