וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט החלומות של קשיש עם תאומות בנות 17 הסתיים בשוד

גבר בן 84 הכיר בת 17 באתר שמשדך בין גברים עשירים לנשים צעירות. לדייט השני היא הביאה את אחותה התאומה אבל אז הכל השתבש: "הוא ביקש ממני לעשות דברים שאני לא מוכנה לעשות, אז קשרתי אותו ולקחתי לו את הכסף"

אחיות תאומות. ShutterStock
"הוא מכוער, זקן ומגעיל – אז קשרתי אותו"/ShutterStock

פול ארנסון, קשיש בן 84 מניו יורק, היה בטוח שהוא הצליח להגשים חלום כשיצא לדייט לוהט עם שתי אחיות תאומות בנות 17. לצערו, הדייט הסתיים כשהוא קשור וכל כספו נשדד ממנו. על פי הדיווח ב"ניו יורק טיימס", ארנסון הכיר את אחת מהאחיות, שאיינה פוסטר, בחודש שעבר באתר SeekingArrangement.com , שמתמחה בשידוכים ל"שוגר דאדיז"- גברים מבוגרים ועשירים שמחפשים לממן נשים צעירות בתמורה לדייטים ולעיתים גם יחסי מין. בתיאור של האתר נכתב כי "זהו המקום בו אנשים יפים ומצליחים ממלאים צרכים הדדים במערכות יחסים".

ככל הנראה הדייט הראשון בין ארנסון לפוסטר היה מוצלח, כיוון שהיא צירפה את אחותה התאומה, שלאנינה, לדייט השני. השלושה סעדו במסעדה יוקרתית ואז הזמין ארנסון את השתיים לביתו למשקה, כך נכתב במסמכי בית המשפט. אולם בשלב הזה נראה שלאחיות פוסטר נמאס והעניינים יצאו משליטה. "הוא ביקש ממני לעשות דברים שאני לא מוכנה לעשות", אמרה שאיינה לחוקר המשטרה דאריל נאג, "הוא היה מכוער, זקן ומגעיל – אז קשרתי אותו, לקחתי את הכסף שלו והלכתי. הוא התחיל להלחיץ אותי".

אילוסטרציה. ShutterStock
"תמיד שומעים סיפורים על התאום הטוב והתאום הרע"/ShutterStock

על פי הדיווח, האחיות קשרו אותו עם אזיקונים, לקחו 420 דולרים במזומן מהארנק שלו ואת כרטיס האשראי ויצאו למסע קניות של כלי איפור. לאחר שארנסון הצליח להשתחרר הוא מיהר לדווח למשטרה, מה שממש הפתיע את שאיינה: "הזקן הזה התלונן עלי? אני לא מבינה למה הוא התלונן עלי", היא שאלה בפליאה את החוקרים.

ביום רביעי האחרון מסר עורך דינה של שלאנינה, כי מרשתו לא הייתה מעורבת בפשעים והיא רק הצטרפה לאחותה לדייט: "תמיד שומעים סיפורים על התאום הטוב והתאום הרע, על אח אחד שבוחר בצד הטוב ואח אחד שבוחר בצד הרע. מרשתי תמיד בחרה בצד הטוב, אבל נראה שהיא הסתבכה במשהו שלא באשמתה". בכל מקרה האחיות מואשמות בחטיפה, פריצה, שוד, תקיפה וגניבה והן מוחזקות במעצר ללא אפשרות לשחרור בערבות. מכייון שגיל ההסכמה בניו יורק הוא 17, ארנסון לא צפוי להיות מואשם בדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully