וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבות הפורנו התאומות נידונו למאסר על תקיפת שוטרת: "הן שרטו אותי בציפורניים הגדולות שלהן"

2.7.2018 / 11:33

כוכבות הפורנו התאומות שעשו הסבת מקצוע לעריכת דין הורשעו בתקיפת שוטרת בדובאי ונידונו לשישה חודשי מאסר. השוטרת העידה: "הן היו שיכורות. הן דחפו אותי לרצפה ובעטו בי בכל הגוף"

אתר רשמי

אחיות תאומות מבריטניה, שהשתתפו בעברן בסרטי פורנו רך, הואשמו בתקיפת שוטרת תחת השפעת אלכוהול בתקרית שאירעה בדובאי ונידונו לשישה חודשי מאסר. אלנה וסשה פארקר בנות ה-37 מחו בחריפות וטענו לחפותן כשנעצרו מחוץ למלון יוקרתי באוגוסט אשתקד. אולם, התאומות הזהות, שעבדו בדובאי כעורכות דין, הורשעו בתקיפה בבית הדין הפלילי במדינה. השופט, שייחה חמאד, טען שהראיות נגד האחיות היו "חזקות ומוצקות מספיק כדי להרשיע אותן" על אף תחנוניהן. מוקדם יותר השנה השתיים היו בטוחות שבית המשפט ישפוט לטובתן: "מאחר שאנו סומכות על מערכת בתי המשפט של איחוד האמירויות הערביות ובטוחות בחפותנו, אנו בטוחות שהצדק יצא לאור".

בהפתעה מוחלטת, השופט גזר עליהן שישה חודשי מאסר והורה על גירושן מאיחוד האמירויות הערביות בתום מאסרן. אולם, נכון לעכשיו שתי הנשים, שכמעט ולא נכחו בבית המשפט, נותרו משוחררות בערבות ונותר להן חודש להחליט אם לערער על עונשן.

אלנה וסשה פרקר. צילום מסך
אלנה וסשה פרקר נידונו למאסר על תקיפת שוטרת/צילום מסך
אלנה וסשה פרקר. צילום מסך
אלנה וסשה פרקר עבדו בעבר בתעשיית הפורנו/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

בית המשפט הפלילי בדובאי שמע כיצד התאומות חבטו ושרטו את השוטרת, והשליכו אותה באלימות על האדמה. התקרית החלה אחרי שהחובשים ניסו לעזור לאחת החיות, אלנה פרקר, אחרי שזו נפגעה בידה כשיצאה מבר המשקאות במלון באזור אל ברשה ב-4 באוגוסט בשנה שעברה. אלנה, כך נטען, טרקה את דלת האמבולנס על ידו של אחד החובשים וסירבה לקבל טיפול. המשטרה הגיעה למקום והחליטה לעצור את האחיות, אחרי שגם סשה התפרעה במקום.

השוטר בן ה-23 שנכח בזירה סיפר בבית המשפט: "היא (אלנה פרקר) ישבה באמבולנס כשהגענו לשם והשנייה (סשה פרקר) עמדה ליד האמבולנס וצעקה". בעוד החובשים לא רצו להגיש כתב אישום נגד האחיות, המשטרה קיבלה את ההחלטה לעצור אותן כי הן היו שיכורות וחששו למעשיהן. השתיים התנגדו למעצר, "הורו לנו לאזוק אותן ולקחת איתנו", אמר השוטר, "כשהן היו ברכב, שתיהן החלו לצרוח ולדפוק על החלונות". כשהניידת הגיעה לתחנת המשטרה, השוטר עזב את הנשים ברכב עם עמיתתו השוטרת. "הלכתי לקחת עוד זוג אזיקים, כי אלה שהשתמשנו בהם היו גדולים מדי, אולם כשחזרתי מצאתי את שתי הנשים תוקפות באלימות את השוטרת".

אלנה וסשה פרקר. צילום מסך
היום אלנה וסשה פרקר הן עורכות דין מצליחות/צילום מסך

השוטרת העידה בבית המשפט על התקיפה: "זה היה בהפתעה כי לא עשיתי להן כלום. אפילו לא דיברתי איתן", היא העידה, "הן דחפו אותי לרצפה, פצעו אותי בראש ובגב, ישבו עליי, בעטו בי והכו בי בכל הגוף. הן קיללו אותי ואת הנשים הערביות בכלליות. אחת מהן שרטה אותי חזק עם הציפורניים הארוכות שלה", אמרה השוטרת. היא הועברה לטיפול בבית החולים בזמן שהאחיות נלקחו למעצר.

אלנה וסאשה פרקר, שנולדו במדינה הסובייטית הענייה בלארוס והפכו לאזרחיות בריטיות לפני 8 שנים, טענו לחפותן בדיון מוקדם יותר בחודש אפריל, והכחישו את התנגדותן למעצר ותקיפת השוטרת.

השתיים עובדות במשרד עורכי הדין Al Safar & Partnersבדובאי כשאלנה יועץ בכירה המתמחה בבוררות וסשה מנהלת תיקי לקוחות עם התמקדות בנדל"ן וקניין רוחני.

אלנה וסשה פרקר. צילום מסך
הן גם אוהבות לבלות הרבה יחד/צילום מסך
אלנה וסשה פרקר. צילום מסך
מכוכבות פורנו לעורכות דין - הסבת המקצוע המפתיעה בעולם/צילום מסך
אלנה וסשה פרקר. צילום מסך
אלנה וסשה פרקר נידונו לשישה חודשי מאסר/צילום מסך
אלנה וסשה פרקר. צילום מסך
אלנה וסשה פרקר יגורשו מהמדינה בתום תקופת מאסרן/צילום מסך
אלנה וסשה פרקר. צילום מסך
אלנה וסשה פרקר בימים טובים יותר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully