וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שמואשמת ברצח על ידי נשיקה שנתנה לאסיר

4.9.2022 / 23:52

רייצ'ל דולארד מואשמת ברצח, לאחר שנישקה את האסיר ג'ושע בראון. ספקנים נותרו מבולבלים כיצד היא רצחה את האסיר בנשיקה, רק שמאוחר יותר התבררו הפרטים

מרים דוקרה למאי מתה בגלל נשיקה מהחבר שלה/מערכת סיפור בדקה

מתברר שנשיקה יכולה להרוג. תושבת טנסי, רייצ'ל דולארד, נעצרה בחודש שעבר באשמת רצח מדרגה שנייה לאחר שבמהלך ביקור בכלא היא לכאורה נישקה את האסיר ג'ושע בראון - והנשיקה הזו מאוחר יותר הרגה אותו.

לפי גורמים במערכת המשפט בטנסי, מוקדם יותר השנה דולארד בת ה-33 העבירה באמצעות הנשיקה לאסיר בן ה-30 גלולה שבה היה חצי גרם סם מסוג מת'אמפטמין, אותה הוא בלע ועל פי הרשויות "מת מאוחר יותר בבית החולים המקומי ממנת יתר". דולארד נעצרה ע"י מחלקת השריף של מחוז דיקסון - וכעת היא עומדת בפני האשמות של רצח מדרגה שנייה והכנסת סמים למתקן עונשין.

רייצ'ל דולארד שמואשמת ברצח בנשיקה של האסיר ג'ושע בראון. Tennessee Department of Correction, צילום מסך
רייצ'ל דולארד שמואשמת ברצח בנשיקה של האסיר ג'ושע בראון/צילום מסך, Tennessee Department of Correction

הפרקליטים כתבו ש"דולארד נצפתה מעבירה סמים לאסיר ג'ושוע בראון כשהשניים החליפו נשיקה במהלך ביקור בקומפלקס התעשייתי של מרכז טורני בפברואר 2022". בראון ריצה 11 שנות מאסר בגין סחר בסמים בזמן מותו. הוא אמור היה להשתחרר עד 2029 לכל המאוחר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"אירוע זה מצביע על הסכנות האמיתיות של הכנסת סחורה לבתי הכלא וההשלכות הבאות מכך", אמר דייוויד אימהוף, מנהל משרד החקירות של TDOC בהצהרה, "הסוכנות שלנו תמשיך להעמיד לדין כל אדם שמאיים על הביטחון של הצוות שלנו, הגברים והנשים במתקני המעצר שלנו", הוא הוסיף.

כתוצאה מהאירוע, בטנסי הוחלט להציב סורקי גוף בכל המתקנים הרלוונטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully