וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייג שנסחף ללב הכינרת חולץ על ידי המשטרה כשהוא סובל מהיפותרמיה

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 19:00

צוות שיטור ימי חילץ את הדייג, שאיבד שליטה על סירת הגומי שלו המופעלת באמצעות שלט, בגלל תנאי מזג האוויר. סירתו של הדייג, שסבל מתשישות, הייתה מוצפת במים. במשטרה אומרים שכניסה לים גלי או סוער צריכה להיעשות אך ורק עם שותפים, תוך הצטיידות באמצעי קשר למקרה חירום

בווידאו: שוטרי מחוז צפון חילצו דייג שנסחף בסירת גומי ולא הצליח לשוב/דוברות משטרת ישראל

שוטרי מחוז צפון חילצו הבוקר (שני) דייג שנסחף ללב הכינרת ולא הצליח לשוב לחוף במזג האוויר הסוער. במוקד המשטרה התקבל דיווח על הדייג, שנקלע למצוקה ונסחף על גבי סירת גומי. מיד עם קבלת הדיווח הוזנק צוות שיטורי ימי לאזור, וכעבור זמן לא רב אותר הדייג כשהוא סובל מהיפותרמיה, וסירתו מוצפת מים.

מבירור נסיבות האירוע עלה כי הדיג נכנס לכנרת במטרה להשיט סירה המופעלת בשלט רחוק. הוא איבד שליטה על הסירה בעקבות תנאי מזג האוויר הקשים. הדייג, שהיה תשוש, הועלה לסירת השיטור, וממנה והעבר לחוף לבדיקה רפואית. צוות מד"א שהיה במקום פינה אותו לקבלת טיפול.

במשטרה הדגישו את הסכנה של כניסה לים גלי, או סוער. במשטרה מדגישים שכניסה לים בתנאים אלה, לצורך שייט, או שחייה, צריכה להיעשות עם שותפים, תוך הצטיידות באמצעי תקשורת למקרי חירום. במקרה הצורך יש לדווח לאיש קשר מחוץ למים. כמו כן, יש להיכנס לכלי שייט עם חגורת הצלה, ובעת סכנת חיים יש לדווח למוקד 100 של המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully