וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזקן והים: בן 83 נסחף עם סירה לעומק - התהפך, וניצל

עודכן לאחרונה: 3.12.2022 / 18:23

יחידת השיטור הימי של מחוז ת"א חילצה את הקשיש לאחר שזה התהפך עם כלי השיט בעומק הים מול חוף גורדון. לאחר שחולץ, הוא פונה לבית החולים במצב בינוני עם סימני היפותרמיה

חילוץ קשיש בן 83 שהתהפך עם המפרשית בלב ים/דוברות משטרת ישראל

קשיש בן 83 חולץ היום (שבת) בעומק הים בתל אביב, זאת לאחר שכלי השיט שבו שט התהפך. כוח שיטור ימי שהגיע לזירת ההתהפכות איתר את סירת המפרש הפוכה ולידה אדם שהיה במצב של אפיסת כוחות וסבל מהיפותרמיה. השוטרים העלו אותו אל ספינת המשטרה והוא הועבר לטיפול גורמי רפואה במרינה בתל אביב.

צוות מד"א פינה אותו בלית החולים איכילוב בעיר באורח בינוני. פרמדיקיות של מד"א ימית אהרון פינק ויערית אורן וחובש רפואת חירום במד"א יוני יוזף סיפרו: "כשהגענו למרינה חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה אלינו מהים גבר בן 83 בהכרה".

"סיפרו לנו שהוא התהפך עם סירה בעומק הים ואותר ע"י חיל הים לאחר כשעה במים. הוא סבל מהיפותרמיה וקשיי נשימה ולאחר טיפול רפואי ראשוני הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית חולים כשמצבו יציב".

במקרה שאירע אתמול אחר הצהריים, הבחינו שוטרי השיטור הימי במהלך סיור בחופי תל אביב במפרש של גלשן קייט במים במרחק של ק"מ מחוף הצוק הצפוני. עם הגעתם למקום, הבחינו השוטרים באדם במים הנאחז במפרש הקייט ללא יכולת לגלוש לאחר שאיבד את הגלשן. הגולש הועלה לספינת המשטרה והועבר לחוף בבטחה כשהוא בריא ושלם.

  • עוד באותו נושא:
  • חילוץ
  • ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully