וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: מפגינים נגד טרנסג'נדרים הצדיעו במועל יד

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 16:45

דניאל אנדרוז, ראש הממשלה של המדינה, אמר כי פעילים נגד טרנסג'נדרים "התאספו כדי להפיץ שנאה" בעיר: "על מדרגות הפרלמנט שלנו, כמה מהם הצדיעו הצדעה נאצית. הם היו שם כדי לומר שקהילת הטרנסים אינה ראויה לזכויות, הגנה או כבוד"

בווידאו: מתנגדי טרנסג'נדרים מצדיעים במועל יד במלבורן, אוסטרליה/רויטרס

ראש הממשלה של מדינת ויקטוריה באוסטרליה גינה היום (ראשון) את השימוש במועל יד במהלך הפגנה אתמול בבירה מלבורן נגד טרנסג'נדרים. לדבריו, מדובר בניסיון "להפוך מיעוטים לשעירים לעזאזל" באמצעות "אידיאולוגיית רשע".

מפגינים בעד זכויות טרנסג'נדרים התעמתו עם ניאו-נאצים במלבורן, לאחר שפעילה בריטית שמתנגדת לזכויות טרנסג'נדרים ניסתה לדבר עם התומכים בבניין הפרלמנט, דיווח "סידני מורנינג הרלד". הבוקר העלה העיתון האוסטרלי לטוויטר תמונה של כמה אנשים לבושי שחורים מצדיעים במועל יד מחוץ לפרלמנט.

דניאל אנדרוז, ראש הממשלה, אמר כי פעילים נגד טרנסג'נדרים "התאספו כדי להפיץ שנאה" בעיר. "על מדרגות הפרלמנט שלנו, כמה מהם הצדיעו הצדעה נאצית. הם היו שם כדי לומר שקהילת הטרנסים אינה ראויה לזכויות, הגנה או כבוד", הוא צייץ. "זה מה שהנאצים עשו. האידיאולוגיה המרושעת שלהם היא להתמקד במיעוטים - והם לא ישיגו כך דבר. גם אלה שתומכים בהם לא ישיגו דבר".

מפגינים נגד טרנסג'נדרים במלבורן באוסטרליה הצדיעו במועל יד. רויטרס
מפגינים מצדיעים במועל יד במלבורן, אתמול/רויטרס
מפגינים נגד טרנסג'נדרים במלבורן באוסטרליה הצדיעו במועל יד. רויטרס
מפגינים מצדיעים במועל יד במלבורן, אתמול/רויטרס

המשטרה אמרה ל"רויטרס" כי היו 300 מפגינים בסך הכל, כ-15 מהם "משתייכים אולי לקבוצות ימין קיצוני".

מדינת ויקטוריה העבירה בדצמבר חוק שלפיו שימוש פומבי בסמלים נאציים הוא עברה פלילית, במטרה לעקור את האנטישמיות והשנאה, על פי ממשלת הלייבור השמלאנית. בנובמבר, אוהד כדורגל הצדיע במועל יד באליפות הגביע האוסטרלי בסדיני, ונאסר עליו להיכנס למשחקים למשך כל חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully