השיחות האסטרטגיות בבית הלבן הבהירו את ההתקרבות בין ישראל לארה"ב בנושא האיראני
משלחת ישראלית בכירה ביקרה השבוע בוושינגטון לשיחות תיאום בנושא האיראני. בכירים ישראלים הביעו שביעות רצון רבה מהדיונים ואמרו: "הסכם גרעין לא נמצא על השולחן והאיראנים עוזרים לרוסיה במלחמה באוקראינה. אנחנו מסתכלים על הנושא מנקודות מבט קרובות יותר"
