וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגינים בנתב"ג מתכוונים לשבש את המראתו של נתניהו לרומא: "ליווי פרידה לחופשה"

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 13:03

נתניהו צפוי להמריא מנמל התעופה לביקור ברומא ביום ההפגנה, ובכוונת מארגניה לשבש את גישת השיירה שלו לשם. אלא שספק אם השיבושים יפריעו לרה"מ, ובעיקר יביאו לעומסים בתנועה בין הטרמינלים באחד הימים העמוסים במקום. טרם התברר אם המשטרה תאפשר למפגינים להיכנס למתחם

בווידאו: תורים ועומסים בנתב"ג, רגע לפני החג: "מחסור קשה בעובדים"/צילום: ניב אהרונסון

מארגני המחאה נגד המהפכה המשפטית מתכוונים לשבש את המראתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לרומא, הצפויה ביום ההפגנה בחמישי. יחד עם זאת, נראה כי המהלך ייפגע בעיקר בפעילות הרגילה של המקום, שכן שיירת ראש הממשלה יכולה להיכנס לשטח האווירי של השדה גם משערים שאינם שתי הכניסות הראשיות - מהן ייכנסו המפגינים.

נתניהו צפוי להמריא לביקור ברומא ביום חמישי. בהודעה שפרסמו הערב (שני) מארגני המחאה הם כינו את השיבושים אותם הם מתכננים בנתב"ג כ"ליווי פרידה מביבי בנסיעתו לחופשה ברומא".

מטוסים בנתב"ג. איל שפירא, מערכת וואלה
מטוסים בנתב"ג/מערכת וואלה, איל שפירא

למרות שהכניסה לשטח מתחם נתב"ג פתוחה לציבור, היא עדיין מאובטחת בבודקים ביטחוניים בשתי הכניסות, מצומת אל על ומכביש מספר 1. עדיין לא ברור האם המשטרה תאפשר למפגינים להיכנס לכבישי השדה, במהלך שצפוי לשבש את הגעת הנוסעים אליו, ואת התנועה בין הטרמינלים, באחד הימים העמוסים מבחינת המראות ונחיתות.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים הממריאים ביום חמישי להיות בקשר עם חברות התעופה למקרה של שינויים בזמן ההמראה. ברשות טרם פירסמו המלצה לנוסעים לגבי מספר השעות שעליהם להגיע לפני טיסתם. כך או כך, הרכבת תמשיך לפעול כרגיל בחמישי, עם רכבות ישירות מצפון דרך תל אביב מירושלים, ומרכבות המחייבות החלפה מהשפלה ומהדרום.

עוד בוואלה!

לידיעת הטסים לחו"ל: "יום השיבושים הלאומי" מגיע לנתב"ג

לכתבה המלאה
עומסים בנתב"ג 13 ביוני 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
השיבושים צפויים להפריע לפעילות בנתב"ג. טרמינל 3/פלאש 90, אבשלום ששוני

מתנגדי המהפכה המשפטית הודיעו שביום חמישי הקרוב ב-09:00 בבוקר הם יגיעו ברכבים למתחם נמל התעופה, ויסעו בין הטרמינלים. "שטח נתב"ג הוא ציבורי ומותר לכל כלי רכב להיכנס אליו", נכתב בהודעה שהופצה ברשתות החברתיות.

"יש בו חנויות, תחנת דלק, משרדים של רשות שדות התעופה, חברות קרגו, סניף של משרד הפנים וחברות השכרת רכב. אנחנו ניסע בצורה מסודרת וניכנס לנתב"ג עם המכונית. ניסע בין הטרמינלים 1 ו-3, ובחזרה, בסבבים. נעצור בכל אחד מהם לכוס קפה בדוכני הקפה הנהדרים שיש לטרמינל להציע. בנוסף, נתדלק בתחנת 'מנטה' וגם שם נשתה קפה. ככל שנהיה יותר רכבים כך נוכל להשפיע על הפעילות בשדה לשעות רבות. המטרה היא להנות מנסיעה והתרעננות ברחבי נתב"ג. תביאו מוסיקה, פודקאסטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully