וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הטסים לחו"ל: "יום השיבושים הלאומי" מגיע לנתב"ג

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 14:14

מפגינים נגד התוכנית המשפטית שמקדמת הממשלה יגיעו בחמישי לנמל התעופה בן גוריון ויפריעו לשגרה במקום. המוחים יסעו ברכבים במטרה להקשות על תנועת הנוסעים ויעברו בין טרמינל 3 ו-1. "ניסע בצורה מסודרת וניכנס עם המכונית", כתבו המארגנים. "נשפיע על הפעילות לשעות רבות"

בווידאו: שבת תשיעית ברציפות של מחאה: עשרות אלפים מפגינים ברחבי הארץ נגד המהפכה המשפטית/צילום: קארין שגיא, יעל ברש, ראובן קסטרו

מפגינים נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה יגיעו לנמל התעופה בן גוריון ביום חמישי וינסו לשבש את פעילותו. כחלק מ"יום ההתנגדות לדיקטטורה" שייערך שבוע שני ברציפות, ייסעו המוחים ברכבים ברחבי שדה התעופה החל מ-09:00 במטרה להקשות על תנועת הנוסעים.

בהודעה שהפיצו מארגני המחאה בנתב"ג הודגש כי "המחאה הזו לא אלימה ולא תבוצע בה אף פעולה בלתי חוקית". הם פירטו: "ניסע בצורה מסודרת וניכנס לנתב"ג עם המכונית. ניסע בין הטרמינלים 1 ו-3 ובחזרה בסבבים. נעצור בכל אחד מהם לכוס קפה בדוכני הקפה הנהדרים שיש לטרמינל להציע. בנוסף, נתדלק בתחנת 'מנט וגם שם נשתה קפה. ככל שנהיה יותר רכבים כך נוכל להשפיע על הפעילות בשדה לשעות רבות. המטרה היא להנות מנסיעה והתרעננות ברחבי נתב"ג".

הפגנות צומת עזריאלי, יום הזעם 1.3.2023. ראובן קסטרו
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בתל אביב, מרץ/ראובן קסטרו

"לא צריך להמציא שבאתם לקבל את סבתא שנוחתת מניו יורק או את שגיא מוקי שחוזר מתחרות ג'ודו בטשקנט", הוסיפו. "למעשה, אין צורך בתירוץ כדי להיכנס לשטח הזה. שטח נתב"ג הוא ציבורי ומותר לכל כלי רכב להיכנס אליו. יש בו חנויות, תחנת דלק, משרדים של רשות שדות התעופה, חברות קרגו, סניף של משרד הפנים וחברות השכרת רכב".

עוד בוואלה!

חניכי המכינות הקדם צבאיות על המהפכה המשפטית: מודאגים - אך לא נוותר על שירות משמעותי

לכתבה המלאה
הפגנת ימין בעד ההישברות על הרפורמה המשפטית, גן הפעמון, ירושלים, 18 בפברואר 2023. מטה הפגנת הימין, אתר רשמי
הפגנה בירושלים נגד המהפכה המשפטית, פברואר/אתר רשמי, מטה הפגנת הימין

אתמול הופצה בקבוצות וואטסאפ הודעה שקראה להגיע להפגנה בתמורה לתשלום. "רוצים לעשות כמה שקלים בחמישי? בואו לעצור את נתב"ג, מקבלים 250 שקלים + דלק", נכתב, לצד הבהרה: "מי שלא יתאם עם המנהלים לא יקבל תשלום". מספרי הטלפון של מארגני המחאה וקישור הקבוצה שהם מנהלים צורפו להודעה. לאחר שקיבלו פניות רבות ממתעניינים, המארגנים נאלצו להסביר שמדובר בהודעה מזויפת שלא הגיעה מהם ונועדה להכתים את המחאה. לדבריהם, הם מתכוונים להגיש תלונה בנושא למשטרה אחרי יום חמישי.

ההפרעה לשגרה בנתב"ג לא תהיה היחידה באותו יום. בסוף השבוע, על במת ההפגנה ברחוב קפלן בתל אביב, הודיעו מארגני המחאה הכללית על יום שיבוש ברחבי הארץ. במסגרתו צפויות להתקיים מאות מחאות, צעדות וחסימות כבישים נגד החוקים להחלשת מערכת המשפט. בשבוע שעבר הפריעו לפעילות הרכבת ועצרו את התנועה בצמתים מרכזיים, ועשרות נעצרו ונפצעו בעימותים עם המשטרה. "ככל שהממשלה תדרוס אנחנו נתגבר ונשמור על הדמוקרטיה הישראלית. נבלום בגופנו ובנפשנו את הרס הדמוקרטיה הישראלית", מסרו המארגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully