וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקירות ומכות עם אלות: ויכוח בכביש הסלים לקטטה מדממת

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 13:50

עימות מילולי בין ארבעה גברים בסכנין, בהם עורך דין ורוקח, גלש תוך שניות לדקירות והסתיים בכתבי אישום נגד שניים מהמעורבים. המשטרה: "עוד מקרה של בריונות בכביש שהדרדר למכות ודקירות, הם יכלו להזעיק משטרה". צפו בתיעוד הקטטה

בווידאו: מכות ודקירות: תיעוד הקטטה בסכנין/מערכת וואלה!

עימות מילולי בין ארבעה גברים, שהחל בכביש בסכנין והמשיך לחניון בסכנין, גלש תוך שניות לדקירות ומכות הסתיים בכתבי אישום נגד שניים מהמעורבים.

האירוע התרחש ב-24 בפברואר לאחר שמול מרכז מסחרי בלב סכנין פרץ ויכוח בין זוג אחים שהבניין שייך לאביהם, לזוג גברים שנסעו ברכב. העימות המשיך בחניון התת קרקעי של המרכז המסחרי, אליו נכנסו שני הצעירים עם רכבם. מתברר, אגב, שהנהג, מיזייד חמזה, נהג במכונית בשעה שהינו פסול נהיגה.

אחרי שהחנה את הרכב, ניגשו למקום זוג האחים, בניו של בעל הבית מואייד ורשאד בדארנה. מואייד הוא עורך דין, רשאד הוא רוקח. בין שני זוגות הגברים פרץ ויכוח שתוך זמן קצר התפתח לעימות אלים. על פי כתב האישום שהגישה מחלקת התביעות המשטרתית לבית משפט השלום בעכו, בשלב כלשהו שלף מואייד חפץ חד שהיה ברשותו ופגע באמצעותו בצמד הגברים שממול. הם נפצעו מפצעי חתך.
בתגובה הוציא חמזה מברג מהמכונית ודקר את רשאד. רשאד לא נותר חייב והכה עם אלה את הנהג ואת חברו.

מכות ודקירות: תיעוד הקטטה בסכנין
06.03.23. מערכת וואלה!, אתר רשמי
מתוך סרטון האבטחה שתיעד את הקטטה/אתר רשמי, מערכת וואלה!

שוטרים שהגיעו למקום עצרו שלושה מהמעורבים - הרביעי, רשאד בדארנה, נעלם מהמקום וחלפו מספר ימים עד שהסגיר את עצמו לידי המשטרה. כעת הוא במעצר בית. הנחקרים לא הסבירו לחוקרים מה הסיבה לעימות ביניהם. ביום שישי הוגשו כתבי אישום נגד שניים מהמעורבים בעימות העלים - מיזייד חמזה ומואייד בדארנה. שניהם נאשמים בפציעה וחמזה נאשם גם בנהיגה בזמן פסילה ובנוסף, נהיגה ברכב ללא ביטוח. נגד רשאד בדארנה יוגש כתב אישום בימים הקרובים.

בתקופה שמאז מעצר המעורבים, החליט בית משפט השלום בעכו לשחרר ממעצר את בדארנה, בין השאר בשל כך שאין לו כל עבר פלילי. מנגד, מיזייד חמזה נותר במעצר, נוכח רישום פלילי שקיים נגדו. במשטרה התעקשו כי על בדארנה להיות עצור והגישו לבית המשפט המחוזי בחיפה ערעור על החלטת בית משפט השלום, אך גם ערכאה זו החליטה כי עורך הדין שהסתבך בעימות האלים, ישוחרר ממעצר ודחתה את ערר המשטרה.

לדברי רב פקד איהב חדד, קצין חקירות ומודיעין בתחנת משגב של המשטרה, "מדובר בארוע חמור שהתחיל מבריונות בכביש והדרדר למכות, דקירות ומכות עם אלה. זוג האחים יכלו להתקשר למשטרה ולפעול בדרכים אחרות". הוא ציין כי השוטרים שהגיעו למקום הקטטה פעלו במהירות לתפיסת הצילומים שנקלטו במצלמת אבטחה שנמצאת בחניון. "בדרך כלל במקרים כאלו אין שיתוף פעולה עם המשטרה וממהרים להעלים קבצים דיגיטליים. היתה כאן תגובה מהירה ומקצועית של השוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully