וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלי: "לא רואה קצה אור בדרך לפשרה"

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 9:06

יו"ר העבודה תקפה ברדיו 103 את המתווים השונים לרפורמה המשפטית שהוצעו בימים האחרונים והאשימה: "אני רואה המון אנשים עם כוונות טובות, הקואליציה לא נמנית עם האנשים האלה". על יום האישה: "לא חגיגה אלא תמרור אזהרה לזה שכל כך הרבה נשים חיות בדיכוי ובסכנת מוות"

מירב מיכאלי במתחם חודורוב, אחרי השריפה של המתחם של הפועל תל אביב/באדיבות המצולמים

יו"ר העבודה מרב מיכאלי אמרה הבוקר (רביעי) כי היא לא רואה "שום קצה אור בדרך לפשרה" בנושא הרפורמה המשפטית. בריאיון ב"שבע תשע", תוכנית הבוקר של 103FM עם ענת דוידוב וגדעון אוקו, תקפה מיכאלי את הקואליציה על כך שהיא לא מוכנה לעצור את החקיקה בתכניתה להחלשת מערכת המשפט.

"חוסר תום הלב נשאר על קנו", אמרה יו"ר העבודה. "מדובר באדם שעומד למשפט ורוצה לבחור את השופטים שישפטו אותו. אם מחר בבוקר יביאו את מגילת העצמאות במעמד של חוקה, אני מבטיחה לא להתנגד. אני רואה המון אנשים עם כוונות טובות, הקואליציה לא נמנית עם האנשים האלה, היא מביאה את מה שטוב לממשלה. אסור לנו להתבלבל מכל הכוונות הטובות. רק נתניהו צודק, אין לו לגיטימציה לעשות את הפגיעה הקשה במדינה ואסור שהאופוזיציה היא זו שתיתן לו אותה".

על הסקרים האחרונים שהתפרסמו, שבחלק מהן מפלגתה אינה עוברת את אחוז החסימה, אמרה מיכאלי: "אני לא נכנסת ללחץ מסקרים שאומרים שאנו מתחת לאחוז החסימה. יש לי אחריות ישירה למצב העבודה, שיהיו לנו בחירות ודמוקרטיה זו המלחמה הכי חשובה. אני מתעסקת במה שהכרחי לעשות, וזה להיאבק בניסיון למחוק את הדמוקרטיה של המדינה. גם גברים ייפגעו, וגם גברים ונשים שהצביעו ימין".

מרב מיכאלי בהפגנה במחאה על המהפכה המשפטית, עזריאלי, תל אביב 1 במרץ 2023. ראובן קסטרו
מיכאלי בהפגנה בתל אביב, בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

על יום האישה אמרה יו"ר העבודה: "השאלה היא לא לגבי יום האישה אלא לגבי שאר הימים. כל הימים הם יום הגבר וזה בסופו של דבר הסיפור. יום האישה איננו חגיגה אלא תמרור אזהרה לזה שכל כך הרבה נשים חיות בסכנת מוות ובדיכוי מאוד מוחשי וכבד. בישראל אנחנו כמעט במקום הגבוה ביותר בפערי השכר המגדריים, וזה למרות שהשתתפות של נשים בכוח העבודה בישראל היא מהגבוהות ב-OECD".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully