וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית דרמטית בפרשת רצח הנער בק"ש: נבחן שחרורו של הנאשם למעצר בית

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 7:32

בית המשפט המחוזי בנצרת הכריז כי ישקול שחרור למעצר בית של הנאשם ליעד אדרי בן ה-21. זאת, לטענת השופט, עקב "חולשה משמעותית בראיות בנוגע למעורבות המשיב בדקירת הנער". כמו כן, טען השופט ל"פגמים בחקירה" ודחה עדות שמרשיעה את אדרי כ"מלאה בשקרים"

בווידאו: תיעוד מזירת רצח יואל להנגהל בקריית שמונה/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שופט בבית המשפט המחוזי בנצרת הכריז אתמול (שלישי) כי יבחן את שחרורו למעצר בית של ליעד אדרי בן ה-21, המואשם ברצח יואל להנגהל בן ה-18.

"קיימת חולשה משמעותית בראיות בנוגע לעבירת הרצח ובנוגע למעורבותו של המשיב בדקירת הנער", קבע השופט ערפאת טאהא, לאחר צפייה בתיעוד רגעי הרצח. לטענת השופט, אדרי אכן לקח חלק בקטטה בה נהרג הנער, אומנם אין בתיעוד הוכחה כי הנאשם הוא שדקר את להנגהל. כמו כן, קבע השופט כי לאדרי יערך תסקיר מבחן ובו תבדקי האפשרות כי ישתחרר למעצר בית.

ליעד אדרי, החשוד ברצח יואל להנגהל, בבית המשפט, 5 בינואר 2023. אלי אשכנזי, אתר רשמי
יבחן שחרורו למעצר בית. ליעד אדרי/אתר רשמי, אלי אשכנזי

בתוך כך, התייחס השופט לעדות של אחד הנערים, מסר כי היא לטעמו אינה עדות אמינה וכי לטעמו התרחשו "פגמים בחקירה". על פי עדותו של אותו הנער, אדרי היה זה שדקר למוות את להנגהל. כמו כן, טען הנער כי לאחר הדקירה העביר אליו אדרי את הסכין. לטענת השופט, בעדות הנער היו "שקרים שנמשכו לכל אורך החקירה". "האפשרות שהוא שיקר סבירה באותה מדיה כמו האפשרות שאדרי דקר את הנער", מסר השופט.

יואל להנגהל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
נרצח יואל להנגהל/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יואל להנגהל נרצח במהלך מסיבת יום הולדת בקריית שמונה בחודש אוקטובר האחרון. הנער נדקר ונפצע באורח קשה סמוך לכיכר ההסתדרות בעיר, ופונה לבית החולים זיו בצפת. עם הגעתו לבית החולים לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

הרקע לרצח היה ככל הנראה עימות בין כמה נערים לבין להנגהל, נוכח טענת הנערים על יחס לא הולם מצד להנגהל כלפי חברתו. ככל הנראה שהמעורבים בעימות היו תחת השפעת אלכוהול כבר בשלב זה. במהלך חקירת המקרה תגלה כי כחצי שעה לפני הרצח, הגיעו לאיזור העימות שוטרים ועזבו את המקום. זמן קצר לאחר מכן התפתחה הקטטה הההמונית במהלכה נרצח להנגהל. בתגובה לגילוי המליץ מפקד המחוז הצפוני במשטרה לפטר את מפקד תחנת קריית שמונה סנ"צ ניר ששון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully