וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 21 מקריית שמונה יואשם ברצח יואל לנגהל במהלך מסיבת יום הולדת בעיר

עודכן לאחרונה: 18.11.2022 / 15:02

מדובר בכתב אישום ראשון שיוגש בתיק. צעיר נוסף בן 18 נמצא במעצר ו-9 נערים במעצר בית. ממה שעולה עד כה הרקע היה דין ודברים בין הנערים ללהנגהל, נוכח טענת הנערים על יחס לא הולם מצד להנגהל כלפי חברתו. ככל הנראה המעורבים בעימות היו תחת השפעת אלכוהול

בווידאו: הארכת מעצר לחשודים במעורבות ברצח יואל להנגהל, בית משפט השלום נצרת, 13 באוקטובר 2022/מערכת וואלה!

הצהרת תובע הוגשה אתמול (חמישי) נגד תושב קריית שמונה בן 21 החשוד ברצח הנער יואל להנגהל במהלך מסיבת יום הולדת בעיר בחודש שעבר. חייל בן 18 נמצא במעצר ותשעה נערים במעצר בית.

להנגהל נפצע באורח קשה מדקירה סמוך לכיכר ההסתדרות בעיר, ופונה לבית החולים זיו בצפת - שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. ממה שעולה עד כה הרקע היה דין ודברים בין כמה נערים לבין להנגהל, נוכח טענת הנערים על יחס לא הולם מצד להנגהל כלפי חברתו. ככל הנראה שהמעורבים בעימות היו תחת השפעת אלכוהול כבר בשלב זה.

יואל להנגהל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
כתב אישום ראשון יוגש. יואל להנגהל/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החשוד המרכזי ברצח, נער בן 14 וחצי שוחרר ללא הגשת אישום נגדו. עורכי דינו, יהלי שפרלינג, שחר חצרוני וקארין לגטיוי מסרו לוואלה כי הם שמחים מאוד על ההחלטה לשחררו ולא להגיש כתב אישום נגדו.

עוד בוואלה!

משפחתו של יואל שנרצח בקריית שמונה: "זה לא חדש שצוחקים עלינו"

לכתבה המלאה

מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שוקי תחאוכה, המליץ לפני כחודש לפטר מתפקידו את מפקד תחנת המשטרה בקרית שמונה, סנ"צ ניר ששון. ההדחה מגיעה על רקע רצח הנער לנגהל במסיבה בעיר, והעובדה כי זמן קצר לפני הרצחו הגיעו לאיזור העימות שוטרים ועזבו את המקום. לאחר כחצי שעה, התפתחה במקום הקטטה ההמונית שבמהלכה נרצח להנגהל.

קצין בודק מצא שהייתה בעיה בהתנהלות התחנה. ביקורת פתע שנערכה בשבוע שעבר העלתה שאותו ליקוי חזר על עצמו. בחקירות ובדיונים שנערכו בבית המשפט בעקבות הרצח לא עלה עד כה מניע גזעני - המשפחה של לנגהל עלתה לישראל מהודו - כרקע לאירוע הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully