וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של יואל שנרצח בקריית שמונה: "זה לא חדש שצוחקים עלינו"

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 12:34

אביו של הנער בן ה-18, שנרצח במסיבה בעיר, אמר בריאיון ל-103 כי "היה שם חלק של הגזענות כי יואל לא ידע לדבר עברית", אבל הוא הוסיף כי הוא לא מתחרט על העלייה לישראל מהודו. "מסתכלים עליי ברחוב, אני עוברת גזענות, אבל אני לא רוצה לקחת את זה ללב", סיפרה בת דודתו

הלוויתו של יואל להנהגל, נוף הגליל/אלי אשכנזי

בני משפחתו של יואל להנגהל, הנער בן ה-18 שנרצח במסיבה בקריית שמונה בשבוע שעבר, סיפרה היום (רביעי) על התחושות הקשות שספגה המשפחה, שעלתה לישראל מהודו לפני שנה.

"חבריו של יואל סיפרו לנו איך הוא נרצח", סיפר אביו, גדעון, בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכנית "שבע-תשע" ב-103. "יואל היה ילד טוב וחכם, הוא תמיד הצליח לשמח אותו ואת אמו. הוא היה הכל בשבילנו, היו לו חלומות גדולים. לא מתחרט שעלינו לארץ, זה היה החלום להגיע לארץ קדושה וטהורה. יש אנשים לא טובים שירדו בלי שום סיבה".

יואל להנגהל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
הלך לחגוג יום הולדת עם החברים - ונרצח. יואל להנגהל/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מחקירת המשטרה עלה כי יואל השתתף במסיבת יום הולדת במקום ונדקר במהלך קטטה שהתפתחה במקום בין המשתתפים. במכון לרפואה משפטית עדיין ממתינים לתוצאות נתיחת הגופה, שם יתברר באמצעות איזה חפץ נדקר יואל, ואם הדקירה היא שגרמה למותו, או שמא חבטה ממכה כתוצאה מנפילה או מצד אחד החשודים.

"יואל הלך לחגוג יום הולדת עם החברים, הם ישבו על ספסל בחוץ וחבורה של נערים החליטו להתנהג בצורה חמורה והזויה", אמרה מוקדם יותר בשיחה בת דודו רבקה האוקיפ. "מכות, דקירות. זה לא משהו חדש שצוחקים עלינו, גם אני עוברת את זה אבל אני לא מתייחסת. מסתכלים עליי ברחוב, אני עוברת גזענות, אבל אני לא רוצה לקחת את זה ללב. בסופו של דבר זה פוגע".

האזינו לשיחה עם בני המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully