וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ראש עיריית אלעד מחלק סיגריות לבני נוער בחגיגות פורים

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 20:28

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות ניתן לראות את ראש העיר ישראל פרוש, בנו של השר מאיר פרוש, מחלק סיגריות לקטינים תושבי העיר. מעיריית אלעד לא התקבלה תגובה

בווידאו: ראש עירית אלעד מחלק סיגריות לקטינים/מערכת וואלה!

בעיר אלעד חוגגים בימים אלה את חג הפורים, ומתיעוד שהתפרסם היום (שלישי) ברשתות החברתיות ניתן לראות את ראש העיר ישראל פרוש מחלק סיגריות לילדים ונערים תושבי המקום. ראש העירייה, בנו של השר מאיר פרוש, נבחר לכהן כראש עיריית אלעד בשנת 2013. מעיריית אלעד לא התקבלה תגובה.

ראש עירית אלעד מחלק סיגריות לקטינים 07.03.23. ללא, מערכת וואלה!
תיעוד ראש העיר שחילק סיגריות/מערכת וואלה!, ללא

המונים חגגו היום את חג הפורים במסיבות ומצעדים ברחבי הארץ. בערים נערכו עדלאידעות, קרנבלים ומופעים שונים. ילדים מאופרים, לבושים במגוון תחפושות צבעוניות וססגוניות, מילאו את הרחובות ויצאו לחגוג את מנהגי החג - שיימשך עד לסוף השבוע.

בהרצליה חגגו בעדלאידע המרכזית. התהלוכה יצאה מגן בן שפר ועד רחבת בניין הערייה - שם נערכו פעילויות שונות ומופע של אגם בוחבוט. בגבעתיים יצאה תהלוכה ב-10:30 מרחובות ויצמן-עליית הנוער ואת המקום פקדו כ-9,000 משתתפים. על הבמה המרכזית הופיעו בין היתר אנה זק, משפחת ספיר וקופיקו. כמו כן נערכו במקום מופעי אקרובטיקה והוצבו דוכנים שונים. בתל אביב החגיגות נערכו בפארק שרונה, כיכר השעון, בית אריאל, כיכר רבין ומתקיימים עשרות אירועים שכונתיים וקרנבלים במרכזים הקהילתיים.

חגיגות פורים בפתח תקווה 07 במרץ 2023. ראובן קסטרו
חגיגות פורים בפתח תקווה, היום/ראובן קסטרו

אורן ומילנה, תושבי חולון הגיעו לבלות עם ילדיהם בני השנתיים וארבע בתהלוכות ברחבי העיר. " אנחנו רוצים חוויה לילדים, שמח כאן", אמרו. "הילדים נמצאים כאן בפעם הראשונה ואהבו מאוד את בובות הדרקונים".

בראשון לציון התקיים הפנינג ענק עם מיטב כוכבות וכוכבי הילדים, הופעות, ריקודים ושירים. החגיגות נערכו בסימן 140 שנה לראשון לציון. הקרנבל התרחש בארבעה מוקדים ובכניסה חופשית: בבמת גן המושבה, במת רקפות, במת פארק נאות השקמה ובמה שיכון המזרח.

התהלוכות שהתקיימו החל מ-10:00, כללו הופעות של כוכבי הילדים לצד הופעות מחול וזמר של הכוכבים המקומיים בראשון לציון, דמויות מתנפחות, דמויות שטח, סדנאות יצירה, צילום מגנטים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully