וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כעסו על תנאי הכליאה - ונקמו בירי על רכב בכיר בשב"ס

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 14:51

הצהרת תובע הוגשה נגד שלושה חשודים בגין ירי לעבר רכבו של קצין בכיר בשירות בתי הסוהר בקריית אונו בחודש נובמבר האחרון. בתיעוד ניתן לראות כיצד חשוד עם קסדה מגיע לרכב ויורה. לא היו נפגעים. המניע: תנאי כליאתם של שני חשודים בתיק רצח

בווידאו: אירוע חמור של ירי לעבר רכב של בכיר בשב"ס/דוברות משטרת ישראל

היחידה המרכזית של מחוז תל אביב הגישה הצהרת תובע נגד שלושה חשודים בגין אירוע ירי לעבר רכב של בכיר בשירות בתי הסוהר בחודש נובמבר האחרון. לפי תיעוד שפרסמה המשטרה ניתן לראות כיצד אחד החשודים מגיע לחניון הבניין של הקצין הבכיר בקריית אונו ויורה לעבר רכבו. הקצין לא היה בבית ולא היו נפגעים באירוע, אך נגרם נזק לרכב.

במסגרת החקירה נעצר אחמד דין, בן 26 מיהוד, בחשד לביצוע הירי. כמו כן שני חשודים נוספים מעורבים באירוע וכיום הם מוחזקים במעצר על תום ההליכים בתיק רצח שמתנהל נגדם. מדובר בדור יוסף, בן 28 מר"ג ורונן ירמיהו, בן 25 מדימונה.

על פי ההערכה, הסיבה לירי היה עימות בין כמה עבריינים לאנשי שב"ס, סביב תנאי כליאתם בבית מעצר של השב"ס במרכז הארץ, וכן בניסיון לסחוט באיומים תנאי כליאה טובים יותר.

במסגרת החקירה הצליחו לשחזר חוקרי הימ"ר את מסלול החשוד בירי, ואת הפעולות שקדמו לאירוע. כאמור, השבוע הוגשה הצהרת תובע נגד השלושה לקראת הגשת כתב אישום בתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully