וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מפחדים - אף אחד לא הצליח להציל אותנו": כוכב הטיקטוק מואשם בהטרדת 9 בניו המאומצים

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 16:07

חיים ניסים כהן בן ה-38 נעצר לאחר שאחד מבניו דיווח בפודקאסט בעילום שם על הטרדה מינית והתעללות שהוא ואחיו עוברים. קורבן נוסף בן 16 אמר כי כהן ירסס עליו גז פלפל אם לא יעשה כדבריו. "היו כל כך הרבה דגלים אדומים - חשדו שהוא פדופיל"

בווידאו: הארכת מעצר פרשת התעללות בגן תל אביב/מערכת וואלה!

אב חרדי הואשם היום (רביעי) בהטרדת תשעת בניו המאומצים בארצות הברית. החשוד, חיים נסים כהן בן ה-38, שיתף עשרות סרטונים בחשבון הטיקטוק שלו וצבר כ-200 אלף עוקבים. ברשת החברתית כהן הרבה לשתף בתיעוד של משפחתו ובין היתר של תשעת ילדיו המאומצים - אותם על פי האישום הטריד מינית. "מאחורי כל הסרטונים עומדת התעללות מוגזמת", אמרה התובעת יאנה אוסוולד בדיון בבית המשפט.

כהן הוא יהודי חסידי מברוקלין שנולד בשם ג'פרי לוג'אן. הוא נעצר בחודש שעבר לאחר שאחד מבניו, בן 17, התארח בפודקאסט ודיווח בעילום שם על אונס והתעללות. הקורבן סיפר כי הותקף מינית מאז שהיה בן 11, שבועות לאחר שאומץ, וטען שרבים מאחיו עברו התעללות. עוד הוסיף הנער כי הוא מפחד וכי שירותי הגנת ילדים נקראו לבית לפחות שמונה פעמים - אך לדבריו הם "מעולם לא הצילחו להציל אותנו".

חיים נסים כהן החשוד בהתעללות מינית ב-9 ילדיו המאומצים. 8 במרץ 2023. מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"היו הרבה דגלים אדומים". חיים נסים כהן וילדיו המאומצים/צילום מסך, מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעקבות הדיווח נפתחה חקירת משטרה נגד האב - נגדו הוגשו 12 אישומים. בתביעה נכתב כי האב החזיק את הילדים כלואים בחדר רוב שעות היום - ושיחרר אותם רק בארבע אחר הצהריים. כמו גם הוא הכריח אותם לבצע מעשיים מיניים. אחד מהקורבנות, בן 16, אמר שכהן איים עליו כי ירסס עליו גז פלפל אם יסרב לעשות כדבריו. לפי האישום המעשים נעשו גם בבקתה שהייתה בבעלותו של כהן באודסה.

בפני כהן עומד גם אישום פלילי בגין מעשה מגונה שביצע בסטודנט לחילופי חוץ מספרד ב-2019. בגין כך, נאסר עליו לשהות במרחק של כאלף רגל ממקומות בהם נמצאים ילדים - אך לא נאסר עליו להמשיך לגדל את ילדיו המאומצים. "היו כל כך הרבה דגלים אדומים", אמרה עורכת הדין המייצגת את הסטודנט מספרד שרי צ'נדלר. "כולנו חשדנו שכהן הוא פדופיל. זה לא מתחיל ביום אחד. כולנו חשדנו שהילדים האחרים עוברים התעללות".

שירותי הגנת ילדים סירבו למסור מידע על כמה דיווחים התקבלו על כהן, או להגיב מדוע מותר לו להמשיך לגדל את הילדים לבד. "היה חשד ודברים שעקבנו אחריהם אבל שום דבר משמעותי שיכולנו להגיש נגדו כתב אישום", אמר התובע אוסוולד לשופט דנילו לאקאיו כשנשאל מדוע לא נעשה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully