המשך המחאה נגד המהפכה המשפטית במתכונת הנוכחית - אסון לדמוקרטיה
המחאה רשמה הישג גדול עם החזרת גלנט לתפקידו, אך בתהליך ההידברות - נציגיה הוצאו מהמגרש. הממשלה המשיכה לקדם את האג'נדה שלה והמחאה נשחקה והפכה ללא אפקטיבית. אם ילא ישנו את הפורמט והגישה - הם רק יפגעו בדמוקרטיה שלנו. דעה
