וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים חגגו יום הולדת 7 לעידו אביגל: "רוצים שיום אחד בשנה יהיה שמח"

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 19:33

מתנדבים הגיעו לחגוג לעידו - שנהרג לפני כשנתיים מפגיעת רסיס שחדר לחלון הממ"ד בו שהה במבצע "שומר חומות". "אחרי שהייתי מונשמת ומורדמת אסף בעלי אמר שמעכשיו זה יראה ככה, בתי עלמין, אזכרות, ימי הזיכרון - אבל אני אמרתי 'לא'", אמרה אמו. "זכיתי להיות אימא שלו"

בווידאו: שכנו של הילד עידו אביגל שנהרג בשדרות, משחזר את האירוע/צילום: שי מכלוף

אלפים חגגו היום (רביעי) יום הולדת שבע לעידו אביגל, שנהרג מפגיעת הרקטה ב"שומר חומות". "כולם הגיעו בהתנדבות וזה מחמם את הלב", אמרה שני, אמו של עידו שארגנה את האירוע בקריית גת. "כל דבר קטן מחזיר אחורה ואני למדתי שיום הולדת שמגיע אחרי הסלמה זה לא במקרה - זו הזדמנות לילדים לצאת להינות ולהתאוורר קצת".

שני סיפרה כי החליטה לערוך לעידו ימי הולדת, עם שחרורה מבית החולים - לפני כשנתיים. "אחרי שהייתי מונשמת ומורדמת אסף בעלי אמר שמעכשיו זה יראה ככה, בתי עלמין, אזכרות, ימי הזיכרון - אבל אני אמרתי לו 'לא'", שחזרה. "364 ימים בשנה זה יראה ככה, יום אחד אנחנו נחגוג לו את יופ הולדתו, יום אחד שיהיה לנו שמח. זכיתי להיות אימא שלו. זה משמח שיגיעו ילדים מהדרום ומכל הארץ. העטיפה של כל עם ישראל מרגשת אותנו".

עידו אביגל בן 6 משדרות שנהרג מפגיעת רקטה. באדיבות המשפחה
נהרג מחדירת הרקטה. עידו אביגל/באדיבות המשפחה

עידו אביגל נהרג לפני שנתיים בשדרות. רסיס מרקטה שפגעה בבית סמוך לביתו של עידו, חדר דרך חלון הממ"ד שבו שהה והרג אותו. אחרי האירוע סיפרה האם בשיחה עם נציג של ארגון הבריאות העולמי כי רבים מבני המשפחה שהו במרחב המוגן, ואילו בנה "ספג את הפגיעה בשביל כולנו". אביגל עצמה אושפזה לאחר שנפגעה קשה בתקרית.

עוד בוואלה!

אביו של עידו שנהרג מרקטה בשדרות: "קרה לנו אסון, לא יודעים איך נספר לאמו"

לכתבה המלאה
יום הולדת 7 לעידו אביגל, אמפי קריית גת. 17 במאי 2023. אבי רוקח
אירוע יום ההולדת/אבי רוקח

"הוא תמיד אמר לנו לא לקרוא לו עידו, לקרוא לו 'דודק'ה'. ככה הוא רצה שנקרא לו. הוא היה ילד מאוד שמח", סיפרה אביגל על בנה. "היינו אמורים לרוץ למקלט כל פעם, כל חמש דקות, כל שלוש דקות. הבטחתי לו כל פעם שהלכנו למרחב המוגן שאנחנו במקום בטוח, ועכשיו אני מרגישה ששיקרתי לו, שלא הגנתי עליו".

יום הולדת 7 לעידו אביגל, אמפי קריית גת. 17 במאי 2023. אבי רוקח
אמו של עידו באירוע יום ההולדת/אבי רוקח

בשנה שעברה, ביום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, שני אביגל ילדה בן. "הלידה הייתה מאוד מרגשת. שני מרגישה בסדר גמור. הכול עבר בהצלחה תודה לאל", סיפרה עדי אחותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully