וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של עידו שנהרג מרקטה בשדרות: "קרה לנו אסון, לא יודעים איך נספר לאמו"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 13:22

בבוקר שאחרי האירוע הקשה, בני משפחתו של של בן ה-6 מנסים לעכל את ההתרחשויות, בעוד אמו ובן דודו מאושפזים בבית החולים. שכניו: "קרה כאן מחדל"

בווידאו: שכנו של הילד עידו אביגל שנהרג בשדרות, משחזר את האירוע/צילום: שי מכלוף

בני משפחתו של עידו אביגל, בן ה-6 שנהרג אתמול מרסיסים שעפו דרך חלון הממ"ד בדירה בה שהה לאחר שרקטה פגעה באופן ישיר בבניין בשדרות, משחזרים את הרגעים הקשים. אימו של עידו ואחיינה עדיין מאושפזים בבית החולים ברזילי באשקלון, ולפי גורמי רפואה לא נשקפת סכנה לחייהם. "אסון גדול נפל עלינו"', אמר אביו אסף. "אנחנו לא מעכלים שאנחנו בסיטואציה שהורים צריכים לקבור את בנם. מקווים שהוא יהיה הקורבן האחרון. אשתי עדיין לא יודעת כי היא מונשמת ומורדמת, לא יודע איך לספר לה".

"הייתה אזעקת צבע אדום ורצנו כולנו לממ"ד", שחזר דודו של עידו, אביחי, שבדירתו התרחשה התקרית. "שמענו פיצוץ ואז הרסיס חדר דרך חלון הממ"ד והרקטה פגעה בבית סמוך".

עידו אביגל בן 6 משדרות שנהרג מפגיעת רקטה. באדיבות המשפחה
עידו אביגל בן ה-6 שנהרג מפגיעה ישירה של רקטה בבניין בשדרות/באדיבות המשפחה

שכניו של אביגל סיפרו כי הם חוששים ומפחדים. הם טענו שמדובר במחדל שבו הרסיס חדר דרך חלון הממ"ד שהיה סגור. "עברנו לילה טראומטי, הלילה הכי קשה שהיה לנו", אמרו. גיתית גוטרה שביתה נפגע מהרקטה שנורתה סיפרה כי "יש פה מחדל, זה לא הגיוני מה שקרה פה, אנחנו המומים, היינו בבית והיינו בממ"ד, היה לנו נס, ילד נרצח פה, ילד תמים.

שרון בן שושן השכן שביצע החייאה בעידו לאחר המקרה סיפר לוואלה!: "אתמול הייתה אזעקת צבע אדום, נכנסו לממ"ד בריצה ושמענו פיצוץ, אני יוצא לדירה ושומע את בעל הדירה אביחי מלמטה צועק לי 'הילד הילד' ניסנו לבצע בו החייאה ולא הצלחנו, קשה, קשה לי מאוד".

הבנין בו נהרג הילד עידו אביגל, שדרות, 13 במאי 2021. יניר יגנה
הבניין שבו נהרג עידו אביגל בשדרות, הבוקר/יניר יגנה
ליאור שרעבי, מתגורר בבנין הסמוך לבנין בו נהרג הילד עידו אביגל, שדרות, 13 במאי 2021. יניר יגנה
"אני הולך להתאוורר, הילדים קשה להם להישאר עכשיו בשדרות, הם עברו אירוע קשה". ליאור שרעבי/יניר יגנה

ליאור שרעבי, שכן מבניין סמוך, יצא הבוקר יחד עם בני משפחתו למרכז הארץ סיפר: "אני הולך להתאוורר, הילדים קשה להם להישאר עכשיו בשדרות, הם עברו אירוע קשה. שמענו את הפיצוץ הגדול שיצאנו מהממ"ד וראינו את האש, זה היה מאוד קרוב אלינו". לדבריו, "זה לא נעים לצאת משדרות, אנחנו מאמינים בדרך שלנו. הבן שלי כבר הודיע לי שהוא לא יגור בשדרות שהוא יהיה גדול".

יגאל אברמוב, מתגורר בבנין שבו נהרג עידו אביגל, שדרות. יניר יגנה
"היה צבע אדום ורצנו לממ"ד, אירנה אשתי אמרה לי שיש יירוט, אני אומר לה אין יירוט יש פגיעה". יגאל אבמרוב/יניר יגנה

יגאל אבמרוב המתגורר בבניין שבו נהרג אביגל סיפר על רגעי החרדה והפחד: "היה צבע אדום ורצנו לממ"ד, אירנה אשתי אמרה לי שיש יירוט, אני אומר לה אין יירוט יש פגיעה, אני יוצא מהבית ורואה שכל הבניין אש, ואחר כך אנחנו רואים שעידו נפצע, מפחיד מה שקורה פה". הוא הוסיף כי למרות המצב הוא לא מתכוון לעזוב. "חמותי גרה ברמלה והציעה לי לבוא אליה, אבל אצלם גם מפחיד". שכן נוסף סיפר כי "מה שקרה אתמול היה מפחיד, היה פיצוץ חזק. כולנו נכנסו לממ"ד ושיצאנו הבנו שהרקטה פגעה בבניין מולנו, ואז הבנו שיש פצועים אצלנו בבניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully