וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר ונסע לאילת: תושב חולון מואשם ברצח צעיר בן 22 בגינה ציבורית בעיר

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 14:01

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אברהם היילו שדקר למוות את יוסי ביילין במהלך קטטה שהתפתחה בין השניים. מכתב האישום עולה כי היילו ניסה להימלט ולשבש את החקירה בעניינו. הוא מואשם בעבירות של רצח ושיבוש מהלכי משפט

בוידאו: תיעוד מד"א דקירה ברמת גן/תיעוד מבצעי מד"א

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד אברהם (אבי) היילו, תושב חולון בן 23, בגין רצח יוסי ביילין, צעיר בן 22. על פי כתב האישום, היילו דקר את ביילין למוות במסגרת קטטה שהתפתחה ביניהם לפני כשלושה שבועות. היילו מואשם בעבירות של רצח ושיבוש מהלכי משפט.

מכתב האישום עולה כי היילו הגיע עם כמה מחבריו לגינה הציבורית ברחוב קדושי קהיר שבחולון, בה ישב באותה העת ביילין. בין השניים היה סכסוך קודם, ולכן פנה היילו לביילין וביקש ממנו לגשת הצידה בכדי לשוחח, השניים שוחחו וחזרו למקומם.

רכב משטרה. Shutterstock, עיבוד תמונה
רכב משטרה/עיבוד תמונה, Shutterstock

אולם בהמשך הערב, על פי כתב האישום, החלו חילופי דברים בין השניים והתפתחה קטטה. במהלכה, הכה ביילין את היילו באגרופים בפניו, וריסס לעברו גז פלפל. היילו בתגובה, שלף חפץ חד ודקר את ביילין בפלג גופו העליון ולאחר מכן, עזב עם חבריו את המקום. ביילין, שהתמוטט בעקבות הפציעה, פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים וולפסון בעיר, שם נקבע מותו.

עוד עולה מכתב האישום כי בעקבות המקרה היילו ניסה להימלט מהרשויות ולהכשיל את חקירת המשטרה סביב האירוע. היילו נסע במונית לאילת, שם שהה במלון עד שנעצר יום למחרת.

עו"ד לילך כץ, שהגישה את כתב האישום, ציינה בבקשת המעצר כי "יהא הסכסוך בין המשיב למנוח אשר יהא, אין ולא הייתה כל הצדקה לדקירתו של המנוח וגדיעת חייו. כאמור, לאחר הדקירה, עזב המשיב את המקום מבלי להתעניין במצבו של המנוח, והשלכות מעשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully