וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר בן 22 נדקר למוות בחולון

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 9:07

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים וולפסון כשהוא במצב קשה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. לפי החשד, הוא נדקר כשישב בגינה ציבורית ושתה עם חברים, במהלך מריבה עם חבורה אחרת

גבר בן 24 נורה למוות באלעד, 26 באפריל 2023/דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 22 נדקר למוות הלילה (שישי) ברחוב קדושי קהיר בחולון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים וולפסון כשהוא במצב קשה וסובל מפציעות חודרות. עם זאת, כעבור שעות לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה, לפי החשד הוא נדקר כשישב בגינה ציבורית ושתה עם חברים, במהלך מריבה עם חבורה אחרת.

אתמול ליאור גרינברג, גבר בן 40 החבר בארגון הפשיעה של יוסי מוסלי, נורה למוות ברחוב נעמי שמר בעיר. לפי החשד, שני בני אדם רכובים על אופנועים ירו בו ונמלטו. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. באותה שעה, אישה בת 33 אותרה ביישוב ערערה בנגב ללא רוח חיים וכשהיא עם סימני אלימות על גופה. במשטרה פתחו בחקירה ובאיסוף ממצאים.

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
ניידת משטרה, אילוסטרציה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

לפני יומיים נורה למוות משה בן שמחון, בן 24, בחניון בניין ברחוב שמעון הצדיק שבעיר אלעד. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים כשהוא במצב אנוש ושם הצוות הרפואי קבע את מותו. שעתיים לאחר מכן, גבר בן 56 נורה למוות בחנות שלו שבכפר יאסיף. לפי החשד, הרוצחים הגיעו לחנות שבבעלותו וירו בו בראשו כמה פעמים מטווח אפס.

פאראמדיק מד"א יוסי רוזנטל שהגיע לזירה בחולון סיפר: "ראינו על המדרכה גבר בשנות הארבעים שוכב מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות חודרות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully