וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נרצחים תוך שעות: גבר נורה למוות בחולון, בת 33 נמצאה ללא רוח חיים בנגב

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 10:27

מותו של ליאור גרינברג, בן ה-40 בחולון, נקבע במקום. אישה אותרה עם סימני אלימות על גופה וללא רוח חיים בביתה בערערה. כמה שעות לפני כן, נורה למוות משה בן שמחון בן ה-24 באלעד וגבר בן 56 נורה למוות בחנות שלו שבכפר יאסיף ולפי החשד, הרוצחים ירו בו בראשו מטווח אפס

בווידאו: מסתכל אחורה - ונופל על הרצפה: תיעוד הרצח בחולון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ליאור גרינברג, גבר בן 40 החבר בארגון הפשיעה של יוסי מוסלי, נורה למוות הלילה (חמישי) ברחוב נעמי שמר בחולון. לפי החשד, שני בני אדם רכובים על אופנועים ירו בו ונמלטו. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. באותה שעה, אישה בת 33 אותרה ביישוב ערערה בנגב ללא רוח חיים וכשהיא עם סימני אלימות על גופה. במשטרה פתחו בחקירה ובאיסוף ממצאים.

מדובר בארבעה מקרי רצח בתוך כמה שעות. אמש נורה למוות משה בן שמחון, בן 24, בחניון בניין ברחוב שמעון הצדיק שבעיר אלעד. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים כשהוא במצב אנוש ושם הצוות הרפואי קבע את מותו. שעתיים לאחר מכן, גבר בן 56 נורה למוות בחנות שלו שבכפר יאסיף. לפי החשד, הרוצחים הגיעו לחנות שבבעלותו וירו בו בראשו כמה פעמים מטווח אפס.

פאראמדיק מד"א יוסי רוזנטל שהגיע לזירה בחולון סיפר: "ראינו על המדרכה גבר בשנות הארבעים שוכב מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות חודרות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
בן ה-40 נורה למוות בחולון, בת ה-33 אותרה ללא רוח חיים בנגב/אתר רשמי, דוברות המשטרה

הרצח באלעד

כוחות המשטרה שהגיעו לזירת רצח משה בן שמחון בן ה-24 באלעד החלו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים ממנה. לטענת המשטרה, הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א אלעזר אגסי סיפר: "במקום הייתה המולה רבה מאוד. הפצוע שכב בחצר בין בניינים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

משה בן שמחון, הנרצח באלעד ב-26 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משה בן שמחון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הרצח באלעד. מד"א
זירת הרצח באלעד/מד"א

רצח בכפר יאסיף

הקורבן בן ה-56 מכפר יאסיף היה מוכר למשטרה, שמאוחר יותר - פתחה בחקירת האירוע, כמו גם בסריקות אחר מבצעי העבירה ובאיסוף ממצאים מהזירה.

60 בני אדם בחברה הערבית נהרגו מתחילת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, כך נמסר מיוזמות אברהם. בעקבות ארבעת הנרצחים הודיע השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי הוא יקיים הערכת מצב מיוחדת עם מפכ"ל המשטרה.

מלבד ארבעת מהמקרים, במהלך הלילה אירעו שני ניסיונות רצח נוספים. בכפר חואלד נורה גבר בן 24 המוכר למשטרה, שנורה ונפצע בינוני. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. ביפו נפצע בינוני מירי גבר בשנות ה-50 לחייו. מחקירת המשטרה עולה כי הרקע ככל הנראה פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully