וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משטרה פוליטית": שוטרים פשטו על סניף חד"ש בנצרת והחרימו דגלי פלסטין

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 8:43

חברי כנסת ממפלגת חד"ש תקפו את המשטרה, לאחר שהחרימו מסניף נצרת דגלים לפני צעדת האחד במאי שצפויה להתקיים בשבת. "כמות כזו של שוטרים לא ראינו במקרי הרצח שהיו בנצרת אבל בשביל להוריד דגלים הם מגיעים בנשקים שלופים", אמרה ח"כ תומא-סלימאן

כוחות משטרה פשטו על סעיף חד"ש בנצרת והחרימו דגלי פלסטין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שוטרים פשטו היום (רביעי) על סניף מפלגת חד"ש בנצרת, החרימו דגלי פלסטין ודגלים אדומים ועיכבו, לטענת המפלגה, את מזכיר סניף מק"י (המפלגה הקומוניסטית הישראלית) ורד קובטי. "המשטרה מתנהלת כמשטרה פוליטית לכל דבר ובבריונות מבצעת שיטור פוליטי", תקפה ח"כ עאידה תומא-סלימאן, "כמות כזו של שוטרים לא ראינו במקרי הרצח שהיו בנצרת אבל בשביל להוריד דגלים הם מגיעים בנשקים שלופים".

מהמשטרה הובהר כי "הדגל האדום הוסר בטעות והוחזר באופן מיידי". בנוסף הסבירה המשטרה כי "על פי התרשמות המפקד בשטח, תליה של דגל פלסטין במהלך יום העצמאות יכולה הייתה להביא להפרת הסדר הציבורי ומשכך השוטרים הסירו את הדגל". תומא-סלימאן הודיעה כי ביום שבת תתקיים צעדה בעיר לכבוד האחד במאי, עם דגלים אדומים ודגלי פלסטין: "זו דרכנו וזו תגובתנו לדיכוי הפוליטי".

לטענת חד"ש ומק"י, "הפשיטה על סניף המפלגה בנצרת היא ביטוי להחמרת הרדיפה הפוליטית מצד ממשלת הימין הפשיסטית, ומצד משטרת ישראל הנשלטת בידי כהניסט". הם המשיכו, "מתקפה כזו היא מתקפה על המרחב הדמוקרטי עצמו, ועל הייצוג הפוליטי של החברה הערבית וכוחות השמאל. זהו ניסיון לחזור לדיכוי הפוליטי של תקופת הממשל הצבאי, שגם במהלכו ניסתה המדינה למנוע את צעדת האחד במאי בנצרת. ממשלת הימין לא מחכה להשלמת חקיקת ההפיכה המשטרית, ופועלת לפגוע בחופש הפעולה של מתנגדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully