וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח גרושתו מאשים גם את הבן: "הוא דקר אותי ורוצה לפגוע בי"

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 12:47

בית המשפט האריך בשנית את מעצרו של משה פרי החשוד ברצח גרושתו רילי בראשון לציון. פרי טוען כי גרושתו איימה עליו ותקפה אותו עם סכין והגן על עצמו באמצעות מברג. בדיון הוא טען כי בנו, שהוא עד בחקירה, דקר אותו לפני כחודשיים

הזירה בראשון לציון שבה נרצחה רילי פרי על ידי הגרוש שלה משה פרי החשוד במעשה./תיעוד מבצעי מד"א

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) בחמישה ימים נוספים את מעצרו של משה פרי, החשוד ברצח גרושתו רילי פרי בשבוע שעבר. במהלך הדיון, סנגורו של החשוד, עו"ד משה סוחמי, סיפר כי מרשו דובק בגרסתו, שלפיה הוא תקף את גרושתו באמצעות מברג כאקט של הגנה עצמית לאחר שהיא איימה על חייו ותקפה אותו עם סכין.

הארכת מעצר של משה פרי החשוד ברצח גרושתו רילי פרי, בימ"ש השלום ראשון לציון, 17 במאי 2023. ארז הראל
החשוד ברצח משה פרי בבית המשפט/ארז הראל
רילי פרי, חשד שנרצחה בראשון לציון בידי הגרוש שלה משה פרי. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
רילי פרי/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

עוד טען החשוד, שגרושתו איימה על חייו פעמים רבות בעבר ושבנם המשותף, המשמש עד בחקירה, דקר אותו עם סכין לפני כחודשיים בבטנו, ולכן יש לו רצון לשבש את החקירה ולפגוע בו. במהלך הדיון, השופט ביקר את התנהלות המשטרה בחקירה וציין שהם לא חקרו את גרסת החשוד כראוי.

"צריך לדעת שאנחנו לא שופכים את המים יחד עם התינוק", אמר עו"ד סוחמי. "זה שיש מקרים של רצח של נשים, זה מקרים מאוד מצערים, זה לא שמקרים שהם שונים, לא צריך לבדוק אותם. הייתה כאן טענה של הגנה עצמית. הייתה כאן טענה שהוא הותקף ע"י המנוחה בסכין. אף אחד במשטרה לא טרח לחפש ולא למצוא את הסכין שהייתה בזירה. כמובן שאם אנחנו בהגנה עצמית, אז זה כבר לא רצח של אישה ע"י בן זוגה. אלא זה מקרה פלילי רגיל שבו אדם מותקף ומגן על החיים שלו".

עו"ד משה סוחמי. ארז הראל
עו"ד משה סוחמי/ארז הראל

ביום שישי איתרו המשטרה וצוות מד"א את רילי בדירה עם סימני דקירה. לא נותר להם אלא לקבוע את מותה. "בשבוע שעבר הוא בא בבוקר, פתח את הדלת ודקר אותה", אמר קרוב המשפחה. בנם המשותף, בן 23, היה באותו זמן בחדר. "כשהוא שמע את הצעקות ויצא ממנו, הוא נטרל את אביו והפיל אותו על הרצפה, אבל היא כבר הייתה על הרצפה עם דם. הבן היה חובש קרבי בצבא ועוד ניסה לעשות לה החייאה".

באותו יום היא הייתה אמורה לחגוג יום הולדת עם חברותיה. הן שלחו לה ברכות מוקדם בבוקר, ולא הבינו למה היא לא עונה. "אבא שלה רגיל להביא לה כל יום שישי בבוקר עיתון. הוא הגיע ופתאום ראה מלא אמבולנסים, צרחות 'הוא רצח אותה', והבין שמדובר בבת שלו", סיפרה קרובת משפחה נוספת. "המשפחה איבדה גם אבא וגם אימא. נמחקה ברגע. בכל אופן אני חושב שלגרוש לא יהיה שום מקום בחיי המשפחה יותר".

רילי פנתה למשטרה והגישה תלונה נגד הגרוש ב-2021, אך התחרטה ומשכה אותה. "היא העידה שהוא הרים עליה יד ופצע אותה. אחרי כמה ימים היא חזרה בה. אז לקחו את התיק וגרסו אותו", שחזרה קרובת משפחה נוספת. "רילי ניסתה לשמור על שלום בית. הילדים והסביבה שלה לחצו עליה לא לפתוח את התיק ולנסות לגשר".

השניים התגרשו לפני שנתיים והיו מוכרים למחלקת הרווחה בעיריית ראשון לציון. רילי אף נפגשה בחודשים האחרונים עם עובדת סוציאלית וקיבלה ממנה סיוע, לאחר שדיווחה על אלימות מילולית מצדו. "כל השכנים וסביבתה ידעו, הם התלוננו שהוא בא ומקלל", העידו מכריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully