וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתובת הייתה על הקיר: "הסביבה לחצה על רילי, המשפחה נמחקה ברגע"

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 10:24

לאחר מעצרו של משה פרי, החשוד ברצח גרושתו רילי בת ה-55, קרובי משפחתה מספרים לוואלה! על הקנאה ("חיטט לה בטלפון ובפייסבוק"), על התלונה שמשכה ("היא ניסתה לשמור על שלום בית") ועל האלימות המילולית שהפעיל נגדה בחודשים האחרונים: "המשפחה איבדה אמא ואבא"

הזירה בראשון לציון שבה נרצחה רילי פרי על ידי הגרוש שלה משה פרי החשוד במעשה./תיעוד מבצעי מד"א

רילי פרי, בת 55, היא האישה שנרצחה על פי החשד בידי הגרוש שלה בראשון לציון. החשוד, משה פרי, הודה בחלק מפרטי המעשה בחקירת המשטרה. קרוביה של רילי סיפרו הבוקר (ראשון) לוואלה! על יום הרצח - ועל האלימות שהפגין כלפיה בעבר.

"היא הייתה אישה אצילית, אינטליגנטית ברמות מטורפות. נשמה גדולה שעשתה הכול למען הילדים שלה והשקט של כולם", סיפר קרוב משפחתה. "לפני שנתיים התחילו בעיות בנישואים איתו. קנאה מטורפת, בדיקה בטלפון שלה, חיטוטים בפייסבוק שלה. ואז הם התגרשו. אבל כמו שאומרים, ההבדל בין אהבה לאובססיה קטן".

ביום שישי איתרו המשטרה וצוות מד"א את רילי בדירה עם סימני דקירה. לא נותר להם אלא לקבוע את מותה. "בשבוע שעבר הוא בא בבוקר, פתח את הדלת ודקר אותה", אמר קרוב המשפחה. בנם המשותף, בן 23, היה באותו זמן בחדר. "כשהוא שמע את הצעקות ויצא ממנו, הוא נטרל את אביו והפיל אותו על הרצפה, אבל היא כבר הייתה על הרצפה עם דם. הבן היה חובש קרבי בצבא ועוד ניסה לעשות לה החייאה".

באותו יום היא הייתה אמורה לחגוג יום הולדת עם חברותיה. הן שלחו לה ברכות מוקדם בבוקר, ולא הבינו למה היא לא עונה. "אבא שלה רגיל להביא לה כל יום שישי בבוקר עיתון. הוא הגיע ופתאום ראה מלא אמבולנסים, צרחות 'הוא רצח אותה', והבין שמדובר בבת שלו", סיפרה קרובת משפחה נוספת. "המשפחה איבדה גם אבא וגם אימא. נמחקה ברגע. בכל אופן אני חושב שלגרוש לא יהיה שום מקום בחיי המשפחה יותר".

רילי פרי, חשד שנרצחה בראשון לציון בידי הגרוש שלה משה פרי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רילי פרי, האישה שלפי החשד נרצחה בידי הגרוש שלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הזירה בראשון לציון שבה נרצחה רילי פרי על ידי הגרוש שלה משה פרי החשוד במעשה.. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
הזירה בראשון לציון/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

רילי פנתה למשטרה והגישה תלונה נגד הגרוש ב-2021, אך התחרטה ומשכה אותה. "היא העידה שהוא הרים עליה יד ופצע אותה. אחרי כמה ימים היא חזרה בה. אז לקחו את התיק וגרסו אותו", שחזרה קרובת משפחה נוספת. "רילי ניסתה לשמור על שלום בית. הילדים והסביבה שלה לחצו עליה לא לפתוח את התיק ולנסות לגשר".

השניים התגרשו לפני שנתיים והיו מוכרים למחלקת הרווחה בעיריית ראשון לציון. רילי אף נפגשה בחודשים האחרונים עם עובדת סוציאלית וקיבלה ממנה סיוע, לאחר שדיווחה על אלימות מילולית מצדו. "כל השכנים וסביבתה ידעו, הם התלוננו שהוא בא ומקלל", העידו מכריה.

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בסוף השבוע את מעצרו של משה בחמישה ימים. בדיון הארכת מעצרו של משה הוא הודה במעשה, אך טען כי מדובר בהגנה עצמית בטענה שרילי ניסתה לתקוף אותו עם סכין. בדיון עלה כי נשאר בדירה עד להגעת המשטרה והצוות הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully