וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בראשל"צ: גבר חשוד שדקר למוות את גרושתו לעיני בנם, ביום הולדתה ה-55

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 15:32

צוות מד"א שהוזעק לזירה שברחוב רמז קבע את מותה של האישה - שנמצאה שרועה בחדר המדרגות. הגבר נעצר בעבר בחשד שנקט באלימות כלפיה ושוחרר. "שמענו צעקות 'הצילו הוא רוצח אותי'", שחזרו שכנים. "החברות כתבו לה בבוקר ברכות ליום הולדת - זה התהפך ברגע משמחה לאבל"

בוידאו: תושב כפר סנדלה בן 19 נורה במהלך קטטה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אישה בת 55 לחייה נרצחה היום (שישי) בדירה ברחוב רמז בראשון לציון. גרושה, גם הוא בשנות ה-50 לחייו ובעל עבר פלילי, נעצר בחשד שדקר אותה למוות. צוות מד"א שהוזעק למקום הגדיר את מצבה של האישה, רילי פרי, אנוש ובתום ניסיונות החייאה לא נותר אלא לקבוע את מותה. שוטרים הגיעו גם הם למקום והחלו באיסוף ראיות וממצאים. חקירה נפתחה ומעצרו של הגבר, משה פרי, הוארך עד ליום רביעי.

הגבר נעצר בעבר בחשד שנקט באלימות כלפי האישה - ושוחרר. בני הזוג התגרשו לפני שנתיים והיו מוכרים למחלקת הרווחה בעירייה. הקובן אף נפגשה בחודשים האחרונים עם עובדת סוציאלית וקיבלה ממנה סיוע. בדיון הארכת מעצרו של הגבר הוא הודה בחלק ממעשיו ואמר כי מדובר בהגנה עצמית, לאחר שהאישה ניסתה לתקוף אותו עם סכין.

מבדיקה עלה כי החשוד הגיע לדירה והנרצחת פתחה לו את הדלת. בנם של השניים, בשנות ה-20 לחייו, נכח באירוע והיה בין המדווחים למשטרה. חובשי מד"א שהוזעקו למקום מצאו את האישה שרועה בחדר המדרגות והחלו בהחייאה.

רילי פרי, חשד שנרצחה בראשון לציון בידי הגרוש שלה משה פרי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רילי פרי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הרצח בראשון לציון, 12 במאי 2023. מד"א
הזירה בראשל"צ, היום/מד"א

מכרה של הנרצחת אמרה כי ידעה שהגרוש היה אלים כלפי האישה. "ידענו שמשהו קורה ושיש שם אלימות", אמרה. "הוא היה בא וצורח ומקלל אותה בקללות אימים. הכתובת הייתה על הקיר. באה משטרה כמה פעמים ושחררה אותו. היה יום שהיא באה אלינו עם גבס ביד. הייתה מתרצת שהחליקה במקלחת, אבל עם פרצוף של ברור שזה לא מה שקרה"

שכנות סיפרו ששמעו צעקות. "היא צרחה 'הצילו הוא רוצח אותי'", אמרו. "היא פתחה את התריס וצעקה 'הצילו רוצח אותי'. ואז הפסיקו הצעקות. שמענו ריב לקראת השעה 07:00 בבוקר. היא הייתה נשמעת במצוקה".

אחד השכנים שעבד איתה בחנות פארם, אהרן שחר אמר כי מדובר בבוקר טראגי. "שמעתי על הצעקות משכנים אחרים - לא קישרתי שזה הרקע", אמר. "זה הבניין מול שלנו. באו ניידות והבנו שזה לא עוד מקרה רפואי. החברות כתבו לה בבוקר ברכות ליום הולדת. זה התהפך ברגע משמחה לאבל".

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
אילוסטרציה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חובש רפואת חרום במד"א אורי שטיינמץ ופרמדיק מד"א מתן דושי שהגיעו לזירה סיפרו כי ראו את האישה מחוסרת הכרה. "האישה הייתה ללא נשימה וללא דופק", שחזרו. "היא סבלה מחבלות, מייד הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

מנכ"לית עמותת ל"א לאלימות נגד נשים, ורדית דנציגר, התייחסה בכאב לחשד לרצח. "מאות אלפי נשים וילדיהן חיים בטרור בבית", מסרה, "אירועי טרור שאם היו מתרחשים ברחובות, היו מכנסים קבינטים, היו יוצאים בהודעות לתקשורת והאירוע היה מקבל התייחסות אחרת. אבל זה קורה בבתים. רחוק מהעין רחוק מהלב, רחוק מליבם של מקבלי ההחלטות שאינם מבינים כנראה בבורותם את גודל הטרגדיה הלאומית שמתרחשת לנגד עינינו, וניתן היה למונעה באמצעות מתן תקציבים לתכנית למניעת אלימות במשפחה, פיתוח מענים, חינוך, אכיפה וענישה מתאימים".

גם מנכ"לית שדולת הנשים, הדס דניאלי ילין, תקפה את הממשלה על רקע החשד לרצח האישה. "האלימות בחברה הישראלית נכנסת לבתים והממשלה מתעלמת", מסרה, "הממשלה הזו מפקירה את נשות ישראל. בן גביר נכשל, אנחנו פונות בזעקה לראש הממשלה: פעל באופן מיידי! העבר את חוק הפיקוח האלקטרוני, הפעל תכנית חירום כדי להציל את הנרצחת הבאה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully