וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ נבחר ב-8 בנובמבר 2016 לנשיא ה-45 של ארצות הברית, בתום מערכת בחירות שבה התמודד מטעם המפלגה הרפובליקנית, ובה הביס את מועמדת המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון. טראמפ, איל נדל"ן מיליארדר וכוכב ריאליטי, הוא הדמות הססגונית ביותר שהגיעה אי פעם לבית הלבן. במהלך הקמפיין לבחירתו השמיע לא מעט הבטחות מרחיקות לכת ושנויות במחלוקת לגבי מדיניותו העתידית, והבטחות אלה יעמדו למבחן עם תחילת כהונתו, החל ב-20 בינואר, אז יחליף רשמית את הנשיא ברק אובמה. וואלה! NEWS ממשיך לעקוב ולנתח את ההתפתחויות במעצמה הגדולה בעולם, ובעמוד זה תוכלו למצוא את כל העדכונים החדשותיים האחרונים, כתבות עומק ומגזין, ניתוחים וטורי פרשנות מאת מיטב כותבי וואלה! NEWS, ובראשם אורן נהרי.

דונלד טראמפ נבחר ב-8 בנובמבר 2016 לנשיא ה-45 של ארצות הברית, בתום מערכת בחירות שבה התמודד מטעם המפלגה הרפובליקנית, ובה הביס את מועמדת המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון.

טראמפ, איל נדל"ן מיליארדר וכוכב ריאליטי, הוא הדמות הססגונית ביותר שהגיעה אי פעם לבית הלבן. במהלך הקמפיין לבחירתו השמיע לא מעט הבטחות מרחיקות לכת ושנויות במחלוקת לגבי מדיניותו העתידית, והבטחות אלה יעמדו למבחן עם תחילת כהונתו, החל ב-20 בינואר, אז יחליף רשמית את הנשיא ברק אובמה.

וואלה! NEWS ממשיך לעקוב ולנתח את ההתפתחויות במעצמה הגדולה בעולם, ובעמוד זה תוכלו למצוא את כל העדכונים החדשותיים האחרונים, כתבות עומק ומגזין, ניתוחים וטורי פרשנות מאת מיטב כותבי וואלה! NEWS, ובראשם אורן נהרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully