וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושאים חמים

מבזקים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח פגישתו עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, במלון Intercontinental בניו יורק.. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית

ישראל לארה"ב: בתגובה לצווי מעצר מהאג נעניש את הרשות הפלסטינית ונביא לקריסתה

בכירים ישראלים ואמריקנים הבהירו לממשל ביידן שאם בית הדין בהאג יוציא צווים ישראל תטיל את האחריות לכך על הרשות הפלסטינית, ותנקוט בצעדים חריפים נגדה. ארה"ב העבירה מסרים לתובע בבית הדין כי היא מתנגדת לצווי מעצר וכי מהלך כזה "עלול להביא לפיצוץ"

עודכן: 20:07 01/05/2024
ברק רביד

מבזקי חדשות

דווח לנו

צבא וביטחון

מעבר ארז נפתח להכנסת סיוע הומניטרי לראשונה מפרוץ המלחמה

עודכן: 23:45 01/05/2024
כתבי וואלה! חדשות
עוד בצבא וביטחון

וואלה

נושאי צבא וביטחון, פרשיות על סדר היום, חדשות ודיווחים מהנעשה במסדרונות הממשלה, איכות הסביבה, תחזית מזג האוויר, משברים כלכליים, מדיניים ואקולוגיים, בחירות במדינות העולם ועוד. וואלה, אתר החדשות הגדול במדינה, מגיש לכם את כל העדכונים השוטפים בישראל ובעולם. עם כתבים הפרושים בכל רחבי הארץ, באירופה ובארצות הברית, עם חדשות וצילומים חיים היישר מזירות האירועים ועם התראות מידיות היישר לטלפון הנייד, וואלה מנגישה לכם את המידע הדרוש. אולפן וואלה מלווה כל אירוע חשוב ומספק כיסוי מידי לאירועים הדרמטיים, המתוכננים והפתאומיים כאחד, אותם מלווה מגוון רחב של פרשנים ומומחים. עדכונים שוטפים באתר, בפייסבוק, בטוויטר ובאפליקציית וואלה באייפון ובאנדרואיד.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully