וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של חטוף בעזה מגיב לסטרוק: "דעותיה נוראיות בעיני אך היא שרה בממשלה"

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 18:53

שחר מור, אחיינו של אברהם מונדר, התראיין ב-103fm והגיב לדברי השרה אורית סטרוק שעוררו סערה. "האמירה שלה משקפת סולם ערכים שרוב העם לא שותף לו", אמר. על המגעים לעסקה: "בעבר היו הזדמנויות של נוצלו - אני לא רוצה שזה יקרה שוב"

משפחות חטופים נואמות בזמן הפגנה למען שחרור החטופים בדרך בגין, 29 באפריל/מערכת וואלה!

שחר מור, אחיינו של החטוף אברהם מונדר שנמצא 207 ימים בשבי חמאס התראיין הערב (רביעי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103fm, והגיב לדבריה של שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק (הציונות הדתית), שעוררה סערה הבוקר ואמרה "שלממשלה שזורקת הכול לפח בשביל להחזיר 22 או 33 חטופים - אין זכות קיום".

"אני לא רוצה להגיב לסטרוק, אמו של הבועט בגדיים, דעותיה נוראיות בעיני אך היא שרה בממשלה ואני לא", אמר בפתח דבריו. "אני מאחל לה שתתעמת עם מוצא פיה בצורה פרטית. האמירה הזו משקפת סולם ערכים מסוים שאני שמח לומר שרוב העם לא שותף לו ומזועזע ממנו. בכל מקום, פרט לחמש התנחלויות בשומרון, הדברים הללו נחשבים לדברים שאף בן תרבות לא יעז להוציא מהפה. אני לא רוצה להגיב לה", המשיך.

"חקרו אותי על כתיבת גרפיטי. עוד יום במציאות הבלתי תיאמן שנכפתה עלינו מאז 7 באוקטובר", הביע תמיהה. "נפגשתי עם לא מעט אנשי ציבור ישראלים וגם זרים. האמפתיה שאני מקבל מפוליטיקאים זרים עולה על זו של הישראלים כי להם (הישראלים) יש אשמה, הם לא יכולים להגיד 'אני איתך' בלב שלם כי הם יודעים שהם אשמים. הם לא יכולים להתייחס בצורה מלאה", הוסיף.

מפגינים הגיעו לתחנת לב תל אביב לתמיכה בקרובי החטופים, שחר מור ונטלי צנגאוקר, שזומנו לחקירה במשטרה בעקבות המחאה. אורי סלע
"חקרו אותי על גרפיטי". מפגינים הגיעו להביע תמיכה בשחר מור שנחקר במשטרה/אורי סלע

מור תיאר את המפגש עם בלינקן כמרגש. "הוא אמר את אותם הדברים בתוך הפגישה ומחוצה לה, הם מחויבים למצוא פתרון לבעיית החטופים, הימים הללו קריטיים ויש הצעה על השולחן. לפני שבוע הוא אמר שביבי הוא הגורם הסרבן", הוסיף.

"בעבר היו הזדמנויות לשחרר חטופים שלא נוצלו על ידי מדינת ישראל, ואני לא רוצה שזה יקרה שוב. אני לא יודע כמה נשארו, המספרים יורדים משבוע לשבוע. כנראה שכולם מבינים, כולל הפלג הקיצוני בממשלה, שאם עכשיו לא לוקחים את העסקה בשתי ידיים, כנראה שלא יהיה כלום אחר כך. כל הסדר יכלול ערבויות בינלאומיות לאי תקיפה של חמאס", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully