וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשו לי את הקעקוע הכי גרוע בעולם, אני מתאפקת לא לבכות"

2.5.2024 / 0:04

בחורה מפלורידה קעקעה בננה על האצבע שלה לפני כמעט שנה. אלא שלאחר שהצבע דהה, היא החליטה ללכת למקעקע כדי לעשות תיקון. זה נגמר רע מאוד. צפו

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

החלטתם לעשות קעקוע? מצוין, רק תהיו בטוחים שזה באמת הקעקוע שאתם רוצים. בחורה מפלורידה נכוותה קשות לאחרונה עם קעקוע שהיא עשתה ואותו היא הגדירה כ"קעקוע הכי מכוער בעולם".

מרי ארמסטרונג, מפאלם ביץ', העלתה סרטון לטיקטוק כדי להסביר איך הפאשלה הזאת קרתה. בפוסט העצוב שלה היא סיפרה שהיא עשתה קעקוע של בננה חצי מקולפת על האצבע המורה שלה לפני בערך שנה. אלא שהצבע דהה "לגמרי", אז היא החליטה להתלוות לחבר שלה שהלך למכון קעקועים לא מוכר כדי לעשות תיקון.

"לא היה אפשר להגיד מה זה בכלל. אפילו לא חשבתי על זה כקעקוע", אמרה ארמסטרונג על הבננה המקורית, "אז כשהחבר שלי סיפר שיש לו תור לקעקוע ושהוא הולך להתקעקע אצל אמן קעקועים ממש טוב, אמרתי לו 'אני אלך איתך ואתקן את הבננה שלי".

לארמסטרונג יש קעקועים נוספים על האצבעות, אז היא ציפתה שהבננה תדהה. עם זאת, מה שהיא לא ציפתה זה שדווקא יצירה אמנותית תצא מזה. ארמסטרונג ציינה תחילה שהיא והחבר שלה הלכו לאמנים שונים, והיא לא הצליחה לתקשר עם המקעקע שלה בגלל שהוא דיבר רק ספרדית.

צפו בה מספרת על מה שקרה ובקעקוע הנורא

"הראיתי לו תמונה מיד של איך זה נראה אחרי שעשיתי את הבננה בפעם הראשונה, והוא פשוט התחיל לצייר את זה ביד חופשית," הסבירה, "הוא הוסיף את שאר הבננה למה שהוא כבר ראה ושרטט את זה".

עוד קעקועים מביכים
האוהד שעשה קעקוע של מסי על פרצופו: "מתחרט, קיבלתי איומים"

לעיני בתה בת ה-14: אימא קיעקעה סרגל על היד כדי למדוד איברי מין של פרטנרים

כשארמסטרונג ראתה את התוצאה הסופית, היא השתגעה לגמרי. "אני מסתכלת על זה ומנסה לא לבכות. כאילו, אני יודעת שמדובר בקעקועים מטופשים, טיפשיים, קטנים ומשעשעים ואולי בשביל המקעקע זה לא משנה איך לעזאזל הם נראים, אבל לי זה כן חשוב", שיתפה ארמסטרונג.

"בכנות, אהבתי את הבננה המקורית שלי וחשבתי שהיא מקסימה," הוסיפה. "ועכשיו אתה פשוט הצמדת לגוף שלי את חתיכת החרא המכוערת ביותר שאצטרך לחיות איתה לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קעקוע הבננה המכוער. TIKTOK, צילום מסך
מצד שמאל - הקעקוע בימיו הראשונים. מצד ימין - אחרי ה"תיקון" הנורא/צילום מסך, TIKTOK

עכשיו ארמסטרונג מקווה שגם הקעקוע הזה ידהה כמו בפעם הקודמת, אבל בינתיים העוקבים שלה ברשתות החברתיות כנראה ימשיכו לצחוק על זה שיש לה כמעט בננה על האצבע, או שהיא תחליט להשקיע שוב כסף ולהסיר את הקעקוע או להפוך אותו למשהו אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully