בחיזבאללה זועמים על ההסכם - ומאיימים במלחמת אזרחים
מזכ"ל הארגון כינה את ההסכם "חרפה, השפלה וויתור על הריבונות", והבהיר כי חיזבאללה לא יעזבו את השטח. "הוא בטל - החליפו אותו במזכר ההבנות בין ארה"ב לאיראן", הטיח. גם חבר פרלמנט מטעם הארגון הבהיר כי לא יאפשר את יישומו, וכי "נדבוק בנשקנו אף יותר"
