ארה"ב: ישראל ולבנון חזרו לשולחן המו"מ - "המטרה היא לשים סוף למעגל האלימות"
בכיר במחלקת המדינה האמריקנית מסר כי ישראל ולבנון חזרו לשולחן המשא ומתן. זאת, לאחר 11 שעות בהן המתינו העיתונאים להצהרה דרמטית או לחתימה על מזכר הבנות ראשוני - אך גילו כי לא הושגה הכרעה, ועל כן חזרו השתיים לסבב נוסף. "המטרה - שלום וביטחון", הבהיר הבכיר
