וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מגביר כוננות בצפון, חייל נפצע קל בגבול עזה | כותרות השבת

חיל הים העלה את רמת הדריכות מחשש לפעולה לתגובת חיזבאללה. חייל צה"ל נפצע קל בהפגנות בגבול עזה בהן השתתפו אלפי פלסטינים. 40 לוחמי אל-קעאדה נהרגו בתקיפת ארה"ב באידליב. פומפאו צייץ כי המכלית האיראנית "אדריאן דרייה 1" עושה את דרכה לסוריה. חדשות סוף השבוע

צילום: קובי ריכטר

צה"ל נערך לתגובת חיזבאללה: חיל הים הגביר כוננות מחשש לפעולה בגזרתו

צה"ל ממשיך לתגבר ביממה האחרונה את גבול לבנון בכוחות ארטיליריה ושריון ברקע ההכנות לתגובה אפשרית של חיזבאללה לחיסול פעילי הארגון בסוריה ולתקיפה שיוחסה לישראל ברובע הדאחיה בביירות. גם חיל הים העלה את רמת הכוננות והדריכות מחשש לפעולה בזירה הימית. צה"ל נערך לאפשרות שחיזבאללה יבצע פעולה צבאית בגבול או בעורף מדינת ישראל באופן שיחייב את צה"ל להגיב באופן רחב.

אלפים הפגינו בגבול עזה, חייל צה"ל נפצע קל

דובר צה"ל אמר כי חייל צה"ל נפצע באורח קל כתוצאה מפיצוץ חזיז או רסיס רימון במהלך הפרות הסדר בגבול רצועת עזה בהן לקחו חלק כ-6,000 איש. החייל סובל מרסיס ברגלו, והוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון. "מפרי הסדר השליכו רימונים ומטענים לעבר גדר המערכת, אחד מהם, גרם ככל הנראה נזק לרכב צבאי", נמסר.

ארה"ב תקפה את אל-קאעדה בסוריה: "40 לוחמים נהרגו"

ארצות הברית תקפה את אל-קאעדה במחוז אידליב שבצפון-מערב סוריה - כך אישר הפנטגון. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, 40 לוחמים המזוהים עם הארגון נהרגו בתקיפת הטילים. ראמי עבד אל-רחמן, העומד בראש הארגון שמושבו בבריטניה, הודיע כי "תקיפת טילים כוונה נגד התכנסות שנערכה על ידי מנהיגי חוראס אל-דין, אנסאר אל-תאוויד וארגונים נוספים בתוך מחנה האימונים". עוד נמסר מהארגון כי עדיין לא ברור האם הטילים שוגרו ממטוסי קרב או מהקרקע.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הותקף בתאו: רוצחו של רוברט קנדי נדקר על ידי אסיר בכלא

סירחאן סירחאן, הרוצח של הסנאטור והמועמד לנשיאות ארה"ב רוברט קנדי, נדקר על ידי אסיר אחר בכלא ריצ'ארד ג'ון-דונובן ליד סן דייגו, שבו הוא מרצה את עונשו. הוא פונה לבית חולים בקרבת בית הסוהר ומצבו מוגדר יציב. סירחאן בן ה-75, אזרח אמריקני ממוצא פלסטיני שנולד במזרח ירושלים, הורשע לפני יותר מ-50 שנה בהתנקשות בחייו של רוברט קנדי בשנת 1968.

"סופה עצומה ומסוכנת ביותר": הוריקן "דוריאן" התחזק לדרגה 4

מרכז ההוריקן הלאומי בארצות הברית הודיע כי הוריקן דוריאן שעושה את דרכו לחופי פלורידה התחזק לדרגה 4. הסופה, שעוצמת הרוחות שלה היא כ-225 קמ"ש, נמצאת כ-645 ק"מ מזרחית לאיי הבהאמה והיא צפויה להגיע לפלורידה בתחילת השבוע. הסערה הדאיגה את החזאים שמזהירים כי חלקים מפלורידה יחוו רוחות עזות וגשם כבד במשך תקופה ממושכת.

חיזבאללה מסר את הרחפנים: "שוגרו מסירות ישראליות"

חיזבאללה מסר לצבא לבנון את שני המל"טים שהתרסקו בביירות - כך דווח בתקשורת הלבנונית. שני הצדדים טענו כי שני הרחפנים, שהופלו ביום ראשון, היו ישראליים. לדבריהם, אחד מהם התפוצץ והשני התרסק במעוז של חיזבאללה בפרברים הדרומיים של הבירה וגרמו לנזק באזור. ברשת "אל-מנאר" דווח כי כלי הטיס שוגרו מסירות ישראליות.

פומפאו: יש לנו מידע אמין שהמכלית האיראנית בדרכה לסוריה

שר החוץ של ארצות הברית מייק פומפאו צייץ כי הם מחזיקים במידע מהימן שאומר שהמכלית האיראנית "אדריאן דרייה 1" עושה את דרכה לכיוון סוריה. פופמאו אמר כי "זריף הבטיח לנו שהמכלית לא תגיע לסוריה, אך יש לנו מידע אמין שהמכלית פונה לעיר הנמל טרטוס שבמדינה". עוד אמר פומפאו בחשבון הטוויטר שלו כי "אני מקווה שהם ישנו את המסלול שלהם" והסיף כי היה טעות לסמוך על שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף.

ג'ונסון: הניסיון למנוע ברקזיט ללא הסכם - מגביר את הסיכוי

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הזהיר חברי פרלמנט בפגיעה בסיכויים להגיע להסכם עם האיחוד האירופי בניסיונם לחסום את האפשרות לברקזיט ללא הסכם. ג'ונסון, שביום רביעי השבית את הפרלמנט כדי למנוע מהלכי חקיקה שיסכלו את התרחיש הזה, אמר כי ככל שהמחוקקים ינסו לעשות זאת, "כך יש סיכוי גבוה יותר להגיע למצב הזה".

"בכפוף לאישור הבוס": הפגישה של אלוביץ' ופילבר על בזק

מנכ"ל משרד התקשורת ומקורבו של נתניהו שלמה פילבר נפגש בספטמבר 2015 עם איש העסקים שאול אלוביץ', לשעבר בעלי בזק ואתר וואלה! NEWS - כך נחשף על ידי העיתונאי גיא פלג ב"חברת החדשות". במהלך הפגישה, שנערכה בביתו של אלוביץ' העומד בלב תיק 4000 (פרשת בזק-וואלה), סיכמו השניים על ביטול ההפרדה המבנית בקבוצת בזק בתמורה להשקעה של בזק במיזם הסיבים. פילבר כינה את המפגש הזה בחקירה בשם "מפגש התאנים והיין".

עובד באולם אירועים נהרג ממחיצה שקרסה בחוף השרון

גבר כבן 30, עובד באולם אירועים במועצת חוף השרון, נהרג לאחר שמחיצת בטון נפלה עליו ופגעה בראשו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו סיוע רפואי וביצע בו פעולות החייאה שבסופן קבע את מותו. פרמדיק מד"א שהוזעק למקום סיפר: "כשהגענו ראינו גבר כבן 30 שוכב בתוך האולם כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה כשרופא ואחות שהיו במקום מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. לצערנו כעבור זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו".

ברזיל אוסרת הצתת אש: "האמזונס טרם ראה את הגרוע ביותר"

נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, חתם על צו האוסר על הצתת אש למשך 60 יום, זאת בתגובה לעליה המאסיבית בכמות השריפות המשתוללות ביער האמזונס. במקביל, מדינות בדרום אמריקה ייתכנסו בשבוע הבא לדיון במשבר.

טראמפ פרסם תמונה מאתר השיגור של איראן: "זה לא אנחנו"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי ארצות הברית לא הייתה מעורבת בשיגור הלוויין הכושל של איראן, ואיחל לטהראן לגלות מה השתבש. איראן כלל לא אישרה כי השיגור כשל, וטראמפ פרסם בהודעתו בטוויטר תמונת לוויין באיכות גבוהה עם פרטים לגבי אתר השיגור והניסוי שכשכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully