וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת שגריר ארה"ב והשתלטות צה"ל על אונייה בחיפה | כותרות החג

דיוויד פרידמן אמר כי ישראל זכאית לספח חלק משטחי הגדה - ועורר סערה. חיל הים עצר נוסע סמוי שניסה להצית ספינה ולהסתנן לישראל. חשד למקרי רצח בת"א וברמלה. תוושינגטון הטילה סנקציות על טהראן. חדשות סוף השבוע והחג

שגריר ארה"ב: לישראל זכות לספח חלקים מהגדה; כעס בקרב הפלסטינים

שגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן אמר כי ישראל זכאית לספח חלק משטחי הגדה המערבית - כך פורסם ביום שבת בניו יורק טיימס. פרידמן התייחס בריאיון שהעניק למגזין בשבוע שעבר בירושלים להבטחת הבחירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו להתחיל בסיפוח יישובים יהודיים בגדה, ואמר כי "בנסיבות מסוימות, אני חושב שישראל זכאית לשמור על חלק מהגדה המערבית, אבל לא סביר שאת כל השטח".

חיל הים השתלט על האונייה בחיפה; נוסע סמוי נעצר

כוחות חיל הים איתרו על גבי ספינת המשא שעגנה במפרץ חיפה בשעות הלילה נוסע סמוי, שעל פי החשד הצית שריפה וכלא כמה מחברי הצוות. מאז שעות הבוקר כיתרו כוחות חיל הים את ספינת הסחר CANBERRA שהגיעה למפרץ חיפה. הכוחות פעלו בסיוע מסוקים ויחידות השיטור הימי של מחוז חוף. הנוסע, אזרח טורקיה, נעצר על ידי המשטרה, ולפי החשד הוא ניסה להסתנן לישראל.

חשד לרצח: גבר נורה למוות ברמלה; אישה נוספת נפצעה בינוני

גבר בן 46 נורה ביום שבת למוות ברמלה ואישה נוספת נפצעה באורח בינוני. השניים פונו עצמאית לבית החולים אסף הרופא בצריפין, ובהמשך נקבע מותו. המשטרה איתרה את זירת הירי ברמלה ופתחה בחקירה. מפרטים ראשונים עולה כי אלמוני ירה לעבר בני הזוג בפתח ביתם. הרקע ככל הנראה פלילי.

חשד לרצח בדרום תל אביב: אזרח זר בן 40 נדקר למוות בקטטה

גבר בן 40 נדקר למוות בלילה בין שישי לשבת ברחוב נווה שאנן שבתל אביב, זאת לאחר שנפצע אנושות בקטטה בדירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים איכילוב - שם נקבע מותו בשעות הבוקר המוקדמות. בקטטה נדקר גבר נוסף כבן 60 שפונה אף הוא לבית החולים. השניים הם נתינים זרים מהודו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ועצרה שני בני אדם בחשד למעורבות במעשה.

עוד באותו נושא

מאות אלפים חגגו בטבע; ומה מזג האוויר בשבוע הבא? | התחזית

לכתבה המלאה

פסטיבל טראנס בוטל ברגע האחרון; אלפים מחו בת"א

15 בני אדם נעצרו בלילה בין שישי לשבת בהפגנה בהשתתפות אלפי בני אדם בכיכר רבין בתל אביב במחאה על ביטול פסטיבל הטראנס "דוף", שתוכנן להיערך בחמת גדר. חלק מהמוחים חסמו את רחוב אבן גבירול לתנועת כלי רכב בקטע שבין צייטלין ודוד המלך. המפגינים נעצרו לאחר שהשליכו בקבוקי זכוכית ואבנים לעבר שוטרים ולא נשמעו להוראותיהם. המשטרה החליטה שלא לאשר את האירוע בשל מידע מודיעיני לפיו יימכרו בו סמים בהיקף משמעותי. לוואלה! NEWS נודע שהחשש הגדול שהיה למשטרה הוא סמים שהוטמנו מבעוד מועד באיזור מתחם הפסטיבל, וסוחרים שהצליחו להתברג לצוות התפעול וכמפעילי דוכנים.

ירד מהרכב ונדרס: נער מת מפגיעת מכונית בה נהגה דודתו באשלים בנגב

מאי פרץ, נער בן 17 מת בבוקר יום שבת בבית החולים סורוקה, לאחר שנפגע בתאונת דרכים ביישוב אשלים שברמת נגב. מחקירה ראשונית עולה כי נהגת הרכב הפוגע היא דודתו של הנער, שהסיעה אותו לפני שירד מהרכב.

בצל המתיחות: ארה"ב הטילה סנקציות חדשות על איראן

ארצות הברית הודיעה ביום שישי על הטלת סנקציות חדשות על התעשייה הפטרוכימית באיראן, כולל על החברה הגדולה ביותר בתחום. שר האוצר האמריקני סטיבן מנוצ'ין הודיע כי הסנקציות מכוונות נגד "מרכיבים מרכזיים במגזר הפטרוכימי באיראן שמספקים תמיכה המשמרות המהפכה".

ארה"ב באולטימטום לטורקיה: בטלו את עסקת הטילים עם רוסיה עד סוף יולי

ארצות הברית הציבה אולטימטום לטורקיה, לפיו עליה לחזור בה עד 31 ביולי מעסקת הטילים עם רוסיה, אחרת הטייסים הטורקים המתאמנים על מטוסי ה-F-35 יגורשו מארצות הברית - כך הודיעה סגנית שר ההגנה האמריקני אלן לורד. זאת לאחר שמוקדם יותר הודיעה רוסיה כי בכוונתה לספק את מערכות ההגנה האווירית המתקדמת S-400 בתוך כחודשיים. העסקה גרמה למתיחות בין וושינגטון ואנקרה בתקופה האחרונה.

בעיצומו של חודש הגאווה: המשטרה פשטה על סאונה גאה בת"א

המשטרה פשטה בלילה בין שישי ושבת על סאונה של קהילת הלהט"ב, עצרה את בעל המקום ואחד העובדים, ואף עיכבה לחקירה 14 בני אדם לאחר שבכליהם נמצאו סמים מסוגים שונים. הפשיטה נערכה בהשתתפות כוחות רבים שכללו שוטרים, בלשים וכן כלב לאיתור סמים. בקהילה הגאה הביעו זעם רב על הפעילות המשטרתית במקום, בשיאו של חודש הגאווה וכשבוע לקראת מצעד הגאווה שיתקיים בתל אביב.

פעולות החייאה בשני ילדים שטבעו בתל אביב ובגליל העליון

צוותי מד"א הוזעקו לשתי זירות בתל אביב ובראש פינה, זאת בעקבות מקרי טביעה של ילדים. בשעות הצהריים הוזעק צוות מד"א לבריכה פרטית בראש פינה, זאת לאחר שדווח על ילד בן ארבע שטבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פתחו בפעולות להחייאתו במקום ופינו אותו לבית החולים זיו. באירוע אחר שהתרחש בהפרש תוך כמה דקות, ילד בן שש חולץ מהים סמוך לחוף ירושלים בתלן אביב לאחר שטבע.

"שותף שתרם רבות": חבר מועצת כפר שמריהו נהרג בהתרסקות הדאון

ההרוג בהתרסקות הדאון ביום שישי במנחת מגידו הוא מיכאל וינראוב, תושב כפר שמריהו בן 49. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו במצב אנוש לבית החולים העמק בעפולה, שם נקבע מותו. הלווייתו תתקיים ביום שני בשעה 12:00 בבית העלמין ביישוב.

איראן למנהיגי אירופה: חדשו את יחסי המסחר עמנו, או תישאו בתוצאות

שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף, אמר כי על מנהיגיה של אירופה לנרמל את יחסי המסחר עם הרפובליקה האסלאמית, אחרת אירופה "תישא בתוצאות". שר החוץ, שצוטט בערוץ הטלוויזיה הממלכתי של הרפובליקה האסלאמית, הוסיף כי מדינות אירופה אינן נמצאות במקום של לבקר את טהראן בגין יכולותיה הצבאיות, תוך שהוא משתמש בראשי התיבות JCPOA של עסקת הגרעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully