וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעולות החייאה בשני ילדים שטבעו בתל אביב ובגליל העליון

בראש פינה חולץ ילד בן 4 מבריכה פרטית במצב אנוש לאחר שטבע. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים זיו שבצפת לקבלת טיפול רפואי. באירוע אחר שהתרחש בהפרש של כמה דקות חולץ ילד בן 6 מהים מול חוף ירושלים בתל אביב. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים איכילוב

אמבולנס מד"א בתל אביב - 9 יוני 2019. מד"א
זירת הטביעה בתל אביב, היום/מד"א

צוותי מד"א הוזעקו היום (ראשון) לשתי זירות בתל אביב ובראש פינה, זאת בעקבות מקרי טביעה של ילדים. בשעות הצהריים הוזעק צוות מד"א לבריכה פרטית בראש פינה, זאת לאחר שדווח על ילד בן 4 שטבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פתחו בפעולות להחייאתו במקום ופינו אותו לבית החולים זיו.

"כשהגענו למקום הילד היה בתוך הבית כשהוא רטוב ומחוסר הכרה", שחזר חובש רפואת חירום יוחאי קריאף. "סיפרו לנו שהוא היה מתחת למים בבריכה והוציאו אותו כשהוא ללא דופק וללא נשימה והתחילו את הטיפול הרפואי ואת פעולות ההחייאה בהדרכה טלפונית של מוקד 101 של מד"א. המשכנו את פעולות ההחייאה שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים וכאשר הדופק חזר ומצבו התייצב מעט פינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים במצב קריטי".

אמבולנס בראש פינה - 9 יוני 2019. מד"א
הילד פונה לבית החולים זיו. זירת הטביעה בראש פינה/מד"א

באירוע אחר שהתרחש בהפרש תוך כמה דקות, ילד בן 6 חולץ מהים סמוך לחוף ירושלים בתלן אביב לאחר שטבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו במהירות למקום פתחו בפעולות להחייאתו. לאחר מכן פונה הילד במצב אנוש לבית החולים איכילוב בעודו מורדם ומונשם.

עוד באותו נושא

כשרגע של הסחת דעת נגמר בטרגדיה: "טביעה יכולה לקרות לכל הורה"

לכתבה המלאה
הבריכה הפרטית בה טבע ילד בן 4 בראש פינה - 9 יוני 2019. אתר רשמי
הבריכה בה בה טבע הילד בן ה-4. ראש פינה, היום/אתר רשמי

"כשהגעתי למקום ראיתי את הילד שוכב על קו המים כשהמצילים ואזרחים מעניקים לו טיפול ראשוני", סיפר יוסף נהון, חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א. "הילד היה במצוקה נשימתית חריפה והנשמתי אותו. במהלך הטיפול מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה ולשמחתי כעבור מספר רגעים הלב שב לפעום והדופק חזר והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח דנה לילדים כשמצבו קריטי".

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully